• Skal til Tyskland og se Formel1 på Nürhburgring. Godt nok kun lige en weekend, men det er ligesom hvad der er planlagt af ferie. Så skal jeg 14 dage til Kina på business, men mon ikke der bliver tid til at kigge lidt ude omkring der.

Originally posted by nonsens

jeg har aldrig prøvet at spille poker men gad nu godt og prøve det, men tror som nybegynder er sådan et gambler sted ikke noget for mig.

Der er mange steder hvor du kan få $50 gratis...
    msn: dk_neo@hotmail.com hvis du er interesseret ;)

Originally posted by nonsens

i al den tid jeg har været her inde har det ikke gået korekt

Der er sgu nok en som har overclocket det så det kører lidt hurtigere :ph34r: :offtopic:

Jeg skal måske 5dage til Prag eller Sverige... For har lige været 10 dage på Teneriffe, så det bliver ikke til det store til sommer!

Originally posted by Macimuz

Hehe, ude på at tjene lidt penge :$

Ja for rejsen.. Men man kan få gratis penge mange steder for at spille for, og når man spiller får man points.. F.eks. får du $50 gratis.. så skal du have 500 points for at udbetale, og når du når de points kan du trække dine penge.. Jeg havde $75 da jeg nåede dem, var oppe på $150 men manglede stadig points, så blev nød til at fortsætte spillet, men jeg tjente da $75 :)

Originally posted by Brition
    Jeg skal på en uges ferie i Rom omkring midt i ferien. Desuden skal jeg også på en weekendtur til Milano.

Andet bliver det næppe til. Jeg havde egentlig lovet nogle at tage med til Roskilde Festivallen, men da jeg så den skyhøje billetpris, kontra det faktum at der kommer en jeg bare er mildt interesseret i, så tror jeg, at jeg kan finde noget mere fornuftigt at bruge tiden, og så sandelig også mine penge på. Jeg troede det var en blandet festival og ikke 95% emo-rock og popmusik. :)

Jeg synes bestemt ikke det er dyrt. Det er en af de absolut billigste og sjoveste måder jeg har holdt ferie på. Så vidt jeg lige ved koster det ca. 100 kr for en voksen at overnatte på en campingplads (ihvertfald de par steder jeg lige undersøgte). Det bliver til 700 kr for en uge Roskilde koster godt 200 kr pr overnatning. Det er selvfølgelig en fordobling, men man får så meget mere sjov og stemning ud af det. Og når man så ser på alle de koncerter og de penge man "sparer" i billetpriser selv om man måske kun vil se ganske få koncerter (som mig der aldrig får set så voldsomt mange) så er det virkelig et fund.

Jeg har aldrig taget til festival for musikkens skyld. Jeg har altid gjort det for den gode stemning. Vi har en sindssyg god lejr og bare det at være i den lejr er alle pengene værd.

Selvfølgelig er der nogle musikgenrer som er mere repræsenteret. Festivaler har jo oftest handlet om rockgenrer og det gør Roskilde også, men med omkring 200 bands plejer der da bestemt at være noget for enhver smag.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• D sq fedt i Prag ;) Du kan altid tage til Sverige, altså hvis du kun har muligheden denne sommer, vil jeg råde dig til at tage til prag.

• Skal en tur i sommerhus sammen med pappa, og derudover skal jeg til fester og finde mig til rette i min nye by som jeg flytter til. Så skal jeg naturligvis også gøre mit værelse i stand og holde fødselsdag:D

Originally posted by DK-RedLion

D sq fedt i Prag ;) Du kan altid tage til Sverige, altså hvis du kun har muligheden denne sommer, vil jeg råde dig til at tage til prag.

Har en fætter i sverige som skal konfirmeres, så det ville være passende at tage derop, for vi har nemlig kun den ene uge hvor han skal knfirmeres. Men det bliver nok Prag, så skal vi bare skynde os hjem, da jeg bor på en lille bitte ø.. og så rejse næste dag til konfirmation :crazyeyes:

• Som jeg skrev i en tidligere tråd der omhandlede det samme..:

Vi smutter til Alanya....

[Blocked Image: http://www.tuerkeitravel.de/media/reiseland/zielgebiete/alanya/alanya_1.jpg]
    [Blocked Image: http://www.turkish-homes.com/rm/homepages/images/13_11.jpg]

Har en kollega med en ferielejlighed dernede som vi kan låne af ham..

Så det prøver vi..
    Flyver mandag kl. 21...

Skal være der i 14 dage....

Originally posted by GiZzZa
    Min ferie går ned til tyskland... Skal hente en CL500 '01 :clap: :dance:

Nice, hvad skal du give for den? :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-