QuoteOriginally posted by GiZzZa
omkring 150-170dkk
Ja, det var godt nok billigt. Jeg går udfra du mener 150-170k dkk (eller at det er en model).
- Anders
QuoteOriginally posted by GiZzZa
omkring 150-170dkk
Ja, det var godt nok billigt. Jeg går udfra du mener 150-170k dkk (eller at det er en model).
- Anders
QuoteOriginally posted by dna
- Anders
Ah... Mente 150-170K
hehe
jeg skal en uge til Østrig
Jeg kan desværre ikke tage til Tyskland for at hente en CL500 til 150K! (Det vist noget med SKAT, et manglende kørekort og for få penge tror jeg nok)
Så jeg tager bare 5 uger til Pakistan (efter 7 år!)
Jeg skal 14 dage til bornholm i sommer hus hvor vi er 20-30 stk, med pool, sauna, boblebad osv. har lige været 3 dage på feddet i telt.
Kom hjem igår fra en uge på kreta, mmh. Ellers skal jeg en uge til bulgarien og gøgle rundt inden unistart.
Min ferie tjaa meget uvis, men smutter til KBH, et par dage og hygger med søster/svoger og nevøer
Ellers står den bare på Billard, og er altid frisk på en battle:D
Alt ialt ret planløst
jo jo og så der lige blevet planlagt en tur til jylland ud og opleve noget i århus
Well for mit vedkommende går turen til syd frankrig for at hente en bil (renault 25). så en uge der nede og så en uge i holland...
Men det er en ren familie ting.
så der er ingen druk osv.
og til alle der skal til roskilde!!!!.
THE WHO KOMMER DER OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HVis i ikke ser det snyder i jer selv.
Og til jer der ikke aner hvem det er ... så er det dem der lavede sangen der bliver brugt til csi....
de lavede den bare lang tid før csi......
hygge
Ses om 2 uger!!
Smutter til Alanya nu...
Flyver kl 21...
Hygge hejsa..
Har min Tweak T-shirt med..
Så puf endelig til mig hvis i ser mig..
Tager til Azorene på torsdag i en uge. Senere på sommeren en uge til kreta. Ellers bare camping, grill og vandscooter
14 dages bilferie i England ('06 Range Rover Sport) og 14 dages bilferie i Finland (SLK/CLK)
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Bubbi
Ses om 2 uger!!
Smutter til Alanya nu...
Flyver kl 21...
Hygge hejsa..
Har min Tweak T-shirt med
Så puf endelig til mig hvis i ser mig..
god tur Bubbi, fyr den af :hb: