hardwareshop?

  • Hey brave mennesker :)


    Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan anbefale mig en god hardwareforhandler, jeg har kigget lidt på midtdata... nogen der har nogle erfaringer, evt om hvor man IKKE skal handle..?


    Med ærbødighed - kioskbaskeren

  • Jeg vil i hvert fald anbefalde compumail, efter som jeg synes at de både er nogenlunde billige plus at de har en god levering ;)


    Har kun haft gode erfaringer fra dem

  • Quote

    Originally posted by Pedro
    Jeg vil i hvert fald anbefalde compumail, efter som jeg synes at de både er nogenlunde billige plus at de har en god levering ;)


    Har kun haft gode erfaringer fra dem


    Har også gode erfaringer med compumail og shg er også ganske udmærkede :)

  • Quote

    Originally posted by scully


    Har også gode erfaringer med compumail og shg er også ganske udmærkede :)


    Yep! det ser ud som om i er på rette spor :)


    Takker og bukker :)

  • Og så lidt off-topic-off-topic...


    Ggabyte bundkort..er det noget skrammel?
    Har lige fået et der hedder 7vm400m..


    (ja, jeg ved ikke meget om pc'ere..)

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    StudieData, CyberBox, SHG, Midtdata, ITbutikken, Coolerkit, PRC-Data, BS Multimedia ... :))


    fin liste dem bruger jeg også, og har gode erfarringer med dem


  • nop3, jeg synes chippen er fine nok..


    alle andre undtagen mig der har haft dårlige oplevelser med chippen.. Jeg har handlet ved dem en gang, og det gik fejlfrit :))

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • Skal vi nu til DET igen.


    Gentager mig selv fra tidligere: Har handlet der flere gange uden problemer og har fået god support der fra oxo.

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Skal vi nu til DET igen.


    Gentager mig selv fra tidligere: Har handlet der flere gange uden problemer og har fået god support der fra oxo.


    Bauner kan du så ikke lige handle for mig ? ;)
    De har nogle ting som jeg er ret interesseret i men har hørt en del ting omkring den shop - ved ikke rigtig om jeg tør bestille :]

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Bauner kan du så ikke lige handle for mig ? ;)
    De har nogle ting som jeg er ret interesseret i men har hørt en del ting omkring den shop - ved ikke rigtig om jeg tør bestille :]


    ja me 2... :rolleyes:

  • Dét er nok ikke nogen god idé. De sidst to gange jeg har bestilt/købt noget hardware til andre end mig selv har det været defekt. Det var dog hos MultimedieWorld og SD RAM begge gange.
    Sidder med en kamerats PC og venter på at de får testet det RAM jeg indleverede i tirsdags.
    Prøvede det meste af dagen i går at kontakte deres værksted uden held. Fik smidt en mail da Kabelnettet kom op igen.
    Håber jeg kan hente det mandag uden at de ripper mig for et eller andet. Memtest86 fandt over 2mill fejl på stængerne.
    Mht. Chippen så glemte de faktisk et forlængerkabel til mine katoder sidst jeg købte noget. Skrev en mail og klagede. To dage efter kommer der en pakke med det kabel plus to pakker vingummi til ungerne (de ved vidst jeg har to af slagsen).
    Så mit råd er at bestille hvad du/I skal bruge og evt. bare betale pr. efterkrav :D

  • Midtdata, handler per personligt og nogle gange for et firma. hurtig levering , og de fleste være er klart i den billige ende. Et godt sted.

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet