Danmarks bedste ADSL

  • Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig en ADSL opkobling, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge. Hvor får man mest fra pengene. Jeg er fuldt tilfreds med en 256/128 eller 512/128 opkobling. Kom med nogen gode forslag!!!


    p.s. Engang i TV2|Finans (ca. 1 år siden) fortalte de at ADSL til 120 kr pr. måned var på trapperne. Det er f*ndme godt nok en lang trappe!!!!!

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Tror faktisk det er hip som hap hvad man vælger nu til dags.. havde TDC får som aldrig gik eller var nede.. har Tele2 nu, der efter lidt indkøring (for lidt båndbredde) kører perfekt.

  • Quote

    Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig en ADSL opkobling, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge. Hvor får man mest fra pengene. Jeg er fuldt tilfreds med en 256/128 eller 512/128 opkobling. Kom med nogen gode forslag!!!


    p.s. Engang i TV2|Finans (ca. 1 år siden) fortalte de at ADSL til 120 kr pr. måned var på trapperne. Det er f*ndme godt nok en lang trappe!!!!!


    De bedste er CyberCity og TDC...


    120 .- ? ... Tja, hvis det der LokalNET, så er det da muligt... Ellers ikke.... Giver selv 170 .- for min 1 Mbit/s linie. Det er et af disse net som der efterhånden er ved at komme en god del af.... Her ovre ihvertfald.. :))

  • Ved at Tele2 er ret ustabilt.


    TDC og CC er vist gode bud ja.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Ved at Tele2 er ret ustabilt.


    TDC og CC er vist gode bud ja.


    Jeg har TDC og det er ret stabilt og service
    er ok. Er jeg godt tilfreds med.
    Skuler efter Grill og fortæller at jeg giver
    535 pr måned for min 1024/256 flatrate.
    Er lige dyrt nok synes jeg. :(


  • Ja, de er sgu dyre. Den forbindelse jeg havde før denne 1024/1024 var 512/128 hos CyberCity til 395.-

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Ja, de er sgu dyre. Den forbindelse jeg havde før denne 1024/1024 var 512/128 hos CyberCity til 395.-


    Min stedsøn har CC og han har det fordi han ikke har
    fastnet tlf, men han har til gengæld lige brugt
    200 kr. taletid på at få sin forbindelse til at virke som
    den skal. Det er åbenbart ikke gratis at ringe til CC og
    hvis det er noget, der sker jævnligt, ser jeg ikke
    nogen reel besparelse der. Så vil jeg hellere hoste
    op med lidt flere penge for noget der virker ;)
    Det er gratis at ringe til TDC service, men jeg har
    kun haft brug for det for at ændre min hastighed ;)

  • Quote

    Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig en ADSL opkobling, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge. Hvor får man mest fra pengene. Jeg er fuldt tilfreds med en 256/128 eller 512/128 opkobling. Kom med nogen gode forslag!!!


    p.s. Engang i TV2|Finans (ca. 1 år siden) fortalte de at ADSL til 120 kr pr. måned var på trapperne. Det er f*ndme godt nok en lang trappe!!!!!


    tja hvis du bare tager en 256/128 kan det sådan set være lige meget hvor du tager den. Alle udbydere ligger så tæt med den pris at der ikke er noget at spare. Men vil da være helt enige at TDC og CC nok har det bedste produkt og support (dog koster CC support normal tlf takst (nogle gange ringer de dog selv ud til en) hvor TDCs er et 80 nummer og derved gratis).
    Men ligefrem en ADSL til 120kr er ikke noget der vil ske - nok det tætteste du kan komme på er TDCs forbrugsafregnet ADSL til 139kr pr. måned - men 50øre pr. MB så man skal ikke hente noget stort før den ikke kan betale sig

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    De bedste er CyberCity og TDC...


    CC er perfekt :)


    Bliver leveret med en Cisco 677 router (hvis du ønsker det) og den er dejlig let at tweake til ftpserver, gameserver osv ;)


    Og de har rigtig god "oppetid"

  • Har haft TDC ADSL i et par år nu og har aldrig været utilfreds med det.


    I morgen tidlig skulle ejendommens kabelnet virke og så har jeg 512/512 til 49 kr. pr. måned. Har testet det her til aften, men det virkede ikke optimalt, men jeg håber da det triller i morgen. Kan stadig høre der er nogen der arbejder i kælderen da jeg/vi bor i stuen :]

  • Tjah jeg ville anbefale Orange's, men de gider jo kun gøre det i mobilos nu for tiden. Har kørt med deres ADSL-Plus 512/128 i mere end et år. Og det har s.. kørt perfekt. No problemos. Jeg vil gerne skifte til Tele2, da jeg kun har haft gode minder fra dengang jeg var kunde hos dem - men jeg er tvunget til at blive TDC-kunde hvis jeg vil skifte. Og det er jeg ikke meget for :( Jeg gider ikke diskutere om hvorfor, af den simple grund at de der holder på TDC - ikke er til at stikke og bide i :( Og vi har haft "polemiken" en gang før her i dette forum. Den bliver jo nok ikke bedre end sidste gang - hvor jeg blev kaldt en hel masse meget lidt pæne ting - bare fordi jeg undrede mig over TDC's rolle på det danske marked.
    Puha sikke dog en lang smøre - sorry - tror jeg går i seng ;)

  • Jeg vil nok mene at TDC er nummer 1. =)


    Har selv Tele2, og det er ikke altid de fedeste ping-tider man får, men det bliver bedre og bedre.. :)):D

  • Så triller det sgu her hjemme. Kabelnettet overholdte deres aftale med kabel-TV og internet pr. 01.10.03.


    Vi er garanteret min. 512/256, og lige nu bruger jeg deres forbindelse. Feeedt at kunne spare så mange penge uden at have rørt en finger.
    Det er så telefonens tur i næste måned, hvilket også bliver ret fedt, selvom jeg sjældent bruger den. Men svigermor bor på Fyn så konen bruger den jævnligt.


    Er livet ikke herligt ?(?(

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    Så triller det sgu her hjemme. Kabelnettet overholdte deres aftale med kabel-TV og internet pr. 01.10.03.


    Vi er garanteret min. 512/256, og lige nu bruger jeg deres forbindelse. Feeedt at kunne spare så mange penge uden at have rørt en finger.
    Det er så telefonens tur i næste måned, hvilket også bliver ret fedt, selvom jeg sjældent bruger den. Men svigermor bor på Fyn så konen bruger den jævnligt.


    Er livet ikke herligt ?(?(


    Øh ... er det igennem http://www.kabelnettet.dk ??