Hvad laver du pt. i WoW?

• Jeg har startet en ny character i går. En warrior (igen) - dette er min 4. warrior. Har haft 3 tidligere på max lvl. Det er bare mig :P

Det er dog en ORC denne gang. Tidligere har jeg altid været alliance. Men er begyndt på Kazzak med nogle stykker jeg kender - så nu er det hele dejligt nyt igen som Horde.

Har kun en lvl 43 priest derinde også. Men blev sgu træt af at heale kun, særlig når man er i grupper med skod tanks eller noobie DPS :P

Så nu står den for mit vedkommende på hardcore leveling :)

Hvad med jer gutter? Hvad laver I lige nu i WoW?

PS. Lige købt 4x 16slots for 28g *weee* så skal der grindes/questes 'in-1-go'.

PPS. Hedder Arnak ;)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jamen tillykke, hvorfor ikke warlock igen? :D

Pt, raider vi karazhan og gruul's lair... mig og nogle fra mit gamle guild, skred var det gamle, og startede vores eget, hvor det pt går pisse godt...

elleres er det snart SSC vi skal igang med :D

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Lyder sgu nice. Det er lækkert når tingene bare kører.

Gider ikke warlock mere. Hader mana :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jeg leveler pt min Undead Rogue på Kazzak (lvl 46 wheeey), da jeg er blevet træt af min warrior (og alliancen i det hele taget)

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Er gået igang med at lvl min warrior på mazrigos (61 ^^) :). har lige migrated den derover, da jeg har nogle IRL m8s som gamer der.

Droppede min warlock og hunter, da det var ret kedeligt efterhånden.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Rettet en gang, sidst af Facker ().

• Så småt ved og starte på kara mangler 1 enkelt off tank og et par mages ellers er vi ved og være godt kørende, så p.t. prøver jeg og skaffe de folk vi mangler for at komme igang :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Kom i lvl 70 på min warrior for ikke så lang tid siden, så hygger mig i instances på ham for at få lidt bedre gear.

På min mage som er min main forsøger jeg ihærdigt at kommed med i kara og gruuls i guildien men svært når man har en mageclassleader der hader en fordi hun ikke vil indrømme de fejl hun laver som man minder hende på, misbruger sin plads som classleader ved at være den eneste mage i karazhan for at hun kan få epics og generalt bare hader en. Lamme kælling mand.

Ellers er jeg i gang med at lvle en hunter på ravencrest da jeg har et par irl venner der spiller der. pt 24 ^^

Originally posted by Brtlsn
    Kom i lvl 70 på min warrior for ikke så lang tid siden, så hygger mig i instances på ham for at få lidt bedre gear.

På min mage som er min main forsøger jeg ihærdigt at kommed med i kara og gruuls i guildien men svært når man har en mageclassleader der hader en fordi hun ikke vil indrømme de fejl hun laver som man minder hende på, misbruger sin plads som classleader ved at være den eneste mage i karazhan for at hun kan få epics og generalt bare hader en. Lamme kælling mand.

Ellers er jeg i gang med at lvle en hunter på ravencrest da jeg har et par irl venner der spiller der. pt 24 ^^

Du ku jo overveje en charcter transfer til Draenor hvis du er ally ;)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

Originally posted by Jaiz

Du ku jo overveje en charcter transfer til Draenor hvis du er ally ;)

Hehe, er jeg desværre ikke. Horde. Jeg elsker sådan set mit guild, total uber najs, dog er der bare den møgluder af en classleader, ja undskyld jeg siger det, men vi er flere mages i guilden der har bemærket det. Vi har faktisk planer om at se om vi ikke kan få hende degraderet eller helt kicked fra guilden. :$

• Har en 70 Undead warrior på Kazzak faktisk. Men er bare blevet max træt af Horde. bl.a. Synes jeg ikke at Undead passede ind i Outland. Kald mig Lore geek, men sådan er jeg. Så jeg er rerollet Alliance på Outland så jeg stadig kan logge på og snakke med hovederne.

Som alliance har jeg lavet en Warrior(igen ;)) Eltarach Outland

• Heks!!!! Brænd ham!!!! :finger:

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Jeg mangler lige 1.5lvl endnu før jeg har min første lvl 70 :)
    Efter det skal jeg have mit blacksmithing op så jeg ka crafte Thunder og så skal der instances lidt, og så skal den ellers bare have gas i PVP :D

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

Originally posted by lokkedue
    Jeg mangler lige 1.5lvl endnu før jeg har min første lvl 70 :)
    Efter det skal jeg have mit blacksmithing op så jeg ka crafte Thunder og så skal der instances lidt, og så skal den ellers bare have gas i PVP :D

Warrior?

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Jeps, hedder Praema på server Bloodfeather :)

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

Originally posted by fhqwhgad
    Render rundt og agerer homosexuel blomster handler, imens jeg tager imod verbale overgreb fra min trofaste følgesvend, Carlsen. Ah, der er intet bedre en RP servere.

Haha, ja det er sku genialt.

Vi må se at komme igang snart, der må være sparet en del rest op.

• Leger lidt PVP (arena) mens resten af guilden har travlt med Karazhan (mangler bare Nightbane). Stadig på min orc warlock sammen med min gode kammerat Thoogun (min felguard), sku dejligt at have en warrior med sig rundt, så er man aldrig alene. :P