Hvilken class er fedest?

• Ja, topic siger alt. Vil gerne have lidt mere gang i det her WoW forum, så synes det er ganske passende, at sætte de her "diskussioner" i gang (hvis det da når så vidt :P )

Hvilken class er fedest?

Der menes, hvilken class du har haft det sjovest med eller som du ellers synes er "fedest" rent generelt :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Syns det svært at sige.
    Spiller selv warrior, men vil sige at Mage ellr Hunter er også fede.
    Kommer helt an på en selv hvad man har lyst til !
    Stemte dog Mage, da jeg sku stemme et eller andet

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• For mit eget vedkommende tror jeg vi er ude i noget warrior. Har spillet en del på warrior og kan gode lidt tanken om, at man kan pløje løs så længe man har health. Man skal ikke tænker over mana fx.

Den er også fed at booste venner i low-lvl instances med.

Pt. er jeg igang med at lvl en ny warrior, skal prøve DW for første gang ^^

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Har også stemt warrior da jeg synes de er mega fede og man kan tåle det meste dmg og man kan som sagt også angribe til man er død :D Jeg synes selv at det er dem der er bedst til pvp og er også sindsyge til dmg med DW, da jeg endnu ikke har mødt andre classes i 5 man instances som har kunnet hamle op med min dmg, har for det meste gjort 40-70% af al skaden.

• Jeg synes helt klart mage er den sejeste class. Man giver ultra meget skade i forhold til de andre classes, og hvis man er frost spec og ved hvordan man skal spille, så kan man nem klare alle de andre classes.

Men hvis warriors stadig var ligeså gode i PVP som de var for 1-2 år siden, så vile jeg nok have stemt warriors.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Originally posted by Nice2u
    Jeg synes helt klart mage er den sejeste class. Man giver ultra meget skade i forhold til de andre classes, og hvis man er frost spec og ved hvordan man skal spille, så kan man nem klare alle de andre classes.

Men hvis warriors stadig var ligeså gode i PVP som de var for 1-2 år siden, så vile jeg nok have stemt warriors.

Shadow Priest har højere DPS end mage.

Elemental Shamans er lige så gode til DPS som en mage

Warlocks har højere DPS end en mage.

• Nu mente jeg altså ultra meget skade, som i høje crits :crazyeyes:

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Warrior: "Omg I suck in 1vs1, it's not fair"

Everyone else: "Get a healer and you'll pwn, l2p"

Warrior: "I got a healer, and now I pwn! This is awesome!:D"

Everyone else: "OMFG! NEEERF!"

Men jo, Arcanite Repaer! HOOO :hb: Det var tider ;)

Stemte Warrior. Kan simpelthen ikke få mig selv til at spille andet!
    Jeg har selv spillet warrior siden open beta. Men i TBC er jeg bare kørt tør i Undead og horde generelt. Og har altid godt kunnet lide Alliance. Så nu er jeg I gang med at level min Human warrior :)

Det går aldrig af mode med rustning og kæmpe sværd ;)

Druids, hunters og Paladins er også meget seje, Skal have lavet mig en alt af én af de classes snart.

Originally posted by Bllets

Høje crits er jo ikke det samme som meget skade.. :crazyeyes:

Det er det da :P

Jeg sagde jo ikke ultra meget skade over tid :D

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Det er det da :P

Jeg sagde jo ikke ultra meget skade over tid :D

Ahh.. er med..

Mage har den bedste Burst Damage ? :)

Og der er så det :))

• shadow priests ftw :p

alt for griner klasse med super nice dmg.... dog dør man lidt for hurtigt nogle gange :oops:
    gad ikke være healing spec mere så vi var to præster der skiftede til shadow og vi hygger os hehe

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by -Sandman-

haha! Så en Paladin Hearthstone fra Refuge Pointe for en uges tid siden. Han Boblede først op, for derefter at Hearthstone. Da jeg spurgte ham svarede han:

"It's a macro, I'm a paladin, it's what we do!" :))

haha... Det burde være enhver loladins punchline :D

Originally posted by Claes
    Nice :D

"Im a paladin, strong and stout,
    Heres my weapon, heres my mount
    when I'm in trouble, I scream and shout
    Bubble myself and hearthstone out"

lol, nice one ;)

• Priest: Priest healer ikke så godt som visse andre classes, hvis de speccer til det, Men derimod kan Shadow Priest har en MEGET god DPS.

Mage: Mages bliver nerfed patch efter patch, og lige pt. syntes jeg ikke selv den er værd at spille på

Warlocks: Warlocks bliver anset som IMBA, men det er de slet ikke, efter patch 2.1 vil fear bryde forholdsvis let, hvilket JEG syntes den allered gør. Warlocks er dog onde uanset spec.

Rogue: har ikke andet at sige en World of Roguecraft... (kan ikke lide Rogues)

De andre classes kender jeg ikke så godt ... så dem holder jeg mig fra at kommentere..

Men for mig er det fedeste indtil videre Fire Mages (dog ikke så meget mere) og Affliction Warlocks.