QuoteOriginally posted by Sethos
Folk gider sku da ikke sidde og spille "WoW" igen bare forbedret - Man vil da gerne igang med noget nyt. Gider da ikke betale for endnu et MMO hvor jeg skal sidde og grinde og glo på de skod animationer.
Sorry, men hader det argument med man altid skal spille et spil 30 timer før man må komme frem til en konklusion. Vi mangler NYSKABELSE som WoW var, du kan ikke bare forbedre det ENDNU en gang og så bare udgive det.
Lige for at quote dig, WoW var ikke noget der ligner nyskabelse for mig, har spillet andre MMO's som har det samme? Men det er jo også sådan, så wow har lokket mange folk til sig som ikke har gamet MMOs tidligere og derfor mener de det er det eneste goe og alt er nyt ved dem osv osv osv. Jeg har gamet MMO's hele mit liv og jeg vil tillade mig at sige at wow er gjort mere simpelt på mange punkter så de netop kunne lokke flere igang med det. Men nyskabelse? Absolut ikke! Og grinde i lotro? Absolut ikke. det højeste ejg ahr grindet pt er 20 monstre, og jeg er level 13 nu! Og der er mindst 50 quests jeg har sprunget over. der er quests overalt mildest talt