Lord of the Rings online

  • Er jeg den eneste der sidder og tripper efter at modtage mit spil?
    Spillet gik live idag men BT har åbenbart ikke sendt mit spil :S

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Spillet er godt IMO! Det har mange ting som wow har scoret kassen på, så er sikke på det bliver et hit!


    Du får det til at lyde som om det er en god ting at spillet har tyvstjåldet en masse ideer fra WoW ?



    Hvilket det har, selv spillet det og jeg tror jeg lader være med at købe retail :)


  • Det da ikk nødvendigvis en dårlig ting at stjæle features.. WoW har nogen dårlige aspekter, hvis et spil kun tog det gode fra andre spil, ville det da være total ownage.

  • Nej hvis de så bare havde forbedret disse ideer. Mest af alt ligner Lotr en WoW klon i et andet univers med bedre grafik. Fint nok de udvider på gode ideer men fra mit synspunkt går de ikke længere end til at stjæle. Der kommer andre mere nyskabende online spil snart, som jeg hellere vil smide mine penge efter.

  • Quote

    Originally posted by Friendly
    Nej hvis de så bare havde forbedret disse ideer. Mest af alt ligner Lotr en WoW klon i et andet univers med bedre grafik. Fint nok de udvider på gode ideer men fra mit synspunkt går de ikke længere end til at stjæle. Der kommer andre mere nyskabende online spil snart, som jeg hellere vil smide mine penge efter.


    Jo mange ting ligner det man ser i wow. men hvordan ska man lave det anderledes?
    Altså, crafting eks, man ka jo ikk lave andre ting end dem man ser?
    Til gengæld, kan jeg så sige at MANGE ting i wow er også "stjålet" som du selv siger! Men det ved de fleste wow fans ikke jo, da de ikk tror der er andre goe MMO's derude!

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Jo mange ting ligner det man ser i wow. men hvordan ska man lave det anderledes?
    Altså, crafting eks, man ka jo ikk lave andre ting end dem man ser?
    Til gengæld, kan jeg så sige at MANGE ting i wow er også "stjålet" som du selv siger! Men det ved de fleste wow fans ikke jo, da de ikk tror der er andre goe MMO's derude!


    Alle stjæler jo med arme og ben ;) Jeg har heller ikk tænkt mig at købe lotr online, med mindre jeg keder mig vildt meget. Jeg er helt forelsket i darkfall <3 (hvorfor er der ikk en hjerte smiley? :)

  • Kan ikke se noget galt i at ta ideer fra andre. Man skal da være godt dum hvis man ikke vil lære af andres success. Hvis noget fungerer pisse godt i wow, så brug det da i dit spil også. Rule-menuer fungerede pisse godt i Macos og nu fungerer det også pisse godt i windows.

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Jo mange ting ligner det man ser i wow. men hvordan ska man lave det anderledes?
    Altså, crafting eks, man ka jo ikk lave andre ting end dem man ser?
    Til gengæld, kan jeg så sige at MANGE ting i wow er også "stjålet" som du selv siger! Men det ved de fleste wow fans ikke jo, da de ikk tror der er andre goe MMO's derude!


    Det eneste er, WoW er bygget på en Lore folk har kendt længe, spillet kan køre på mange slags maskiner, spillet er SJOVT, nemt at gå til og masser af lave i spillet.


    Du kan sku ikke bare kopier lortet, fjerne 40%, forbedre lidt på grafikken og tro det bliver det næste Top-MMO.

  • Quote

    Originally posted by Sethos


    Det eneste er, WoW er bygget på en Lore folk har kendt længe, spillet kan køre på mange slags maskiner, spillet er SJOVT, nemt at gå til og masser af lave i spillet.


    Du kan sku ikke bare kopier lortet, fjerne 40%, forbedre lidt på grafikken og tro det bliver det næste Top-MMO.


    Du ved godt at det meste af det der er i wow er set i diverse andre MMO's før, ikke? husk lige på det når du siger hvad du siger!


    Jeg vil så absolut sige imod at wow er sjovt! nemt at gå til, det er lotro også, og lotro har også masser at lave!

  • Jo, men har sjovt nok spillet snart de fleste MMO's - Der er jo ingen der har kunne hive folk ind som WoW kunne, pga. alt der lavet på en fantastik god og nem måde.


    WoW har kopier elementer fra alle MMO's næsten og gjort det deres "eget" hvis man kan sige det sådan, det er jo også fair nok. Men at spille LOTR minder for mig, som at spille en gimped udgave af WoW med bedre grafik - Men virker bare "Kedligere" at spille.


    Men vi har jo alle vores meninger.


    En anden mening er, LOTR kommer sku nok til at blive ligsom alle andre MMOs nu om dage, de får en håndfuld subscribers og så høre man ikke så meget mere der.

  • Mjah, hvis du nu lyttede lidt rundt i verden og andre steder end wow forums ville du hurtigt indse at mange MMO's er ekstremt populære blandt store mængder folk! Jeg tror godt LOTRO kan blive en af de store!



  • Helt sikkert også min mening. Ja selvfølgelig stjal WoW også med arme og ben men hvad de gjorde var jo netop at forbedre disse ting til perfektion. Grunden til WoWs popularitet er jo netop at det hele går op i en højere enhed, på trods af at spillet egenligt er skide ringe på mange måder. Når man starter Lotr op ligner spillet jo bare WoW. Stjæl da gerne fra det største spil, men byg videre og forbedre på disse ting i stedet for bare at hive tingene ind i et populært univers.

  • Quote

    Originally posted by Friendly



    Helt sikkert også min mening. Ja selvfølgelig stjal WoW også med arme og ben men hvad de gjorde var jo netop at forbedre disse ting til perfektion. Grunden til WoWs popularitet er jo netop at det hele går op i en højere enhed, på trods af at spillet egenligt er skide ringe på mange måder. Når man starter Lotr op ligner spillet jo bare WoW. Stjæl da gerne fra det største spil, men byg videre og forbedre på disse ting i stedet for bare at hive tingene ind i et populært univers.


    Se, tingene er jo netop forbedret! Det vil du se når du kommer lidt længere

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Se, tingene er jo netop forbedret! Det vil du se når du kommer lidt længere


    Folk gider sku da ikke sidde og spille "WoW" igen bare forbedret - Man vil da gerne igang med noget nyt. Gider da ikke betale for endnu et MMO hvor jeg skal sidde og grinde og glo på de skod animationer.


    Sorry, men hader det argument med man altid skal spille et spil 30 timer før man må komme frem til en konklusion. Vi mangler NYSKABELSE som WoW var, du kan ikke bare forbedre det ENDNU en gang og så bare udgive det.