S: Asus Geforce 8800GTX

  • Hey..


    Jeg har et ASUS EN8800GTX/HTDP til salg, det er næsten 2 månedere gammel, sælger fordi jeg ikke gamer mere + jeg skal starte på udd, så har brug for en bærbar..
    Har aldrig været overclocket, og det fungere 100% som det skal..


    Det ligger bare her, da resten af systemet er solgt..



    Der er kvittinger og alt med :crazyeyes:



    Det er dette kort: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253199


    HBO: 2800,-



    Jeg har osse en Samsung d900, den er osse 2 månedere gammel..


    Den fejler intet overhovedet, sælger fordi jeg har fået en ny.


    HBO: 1000,-



    kvitteringer og alt følger med.. ;)



    Samsung D900 SOLGT
    køber betaler porto..
    Der skal overføres via bank overførsel. Da jeg har haft 2 andre køber der ikke tog i mod.

  • Kan du kontakte mig på messenger? Jeg er sikker på vi kan finde ud af noget. Er hjemme ved 15-16 tiden og resten af dagen.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Byder 3000pp såfremt du kontakter mig over messenger eller på tlf som jeg har sendt dig i PM.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • ATTENTION: Jeg var netop ved at afslutte en handel med ham da jeg googlede hans navn, René Bargmeyer. Der er oprettet op til flere tråde om ham på hol.dk Om I vil handle med ham er op til jer selv, men jeg vil anbefale en afhentning. Produktet kan være i orden og people can change, or? ...


    Kan man evt. banne hans IP fra Tweak?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Ip Ban hjælper ikke så meget. Så hellere passe på hvis man handler med en René Bargmeyer

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Ja, det er rigtig. det er tilbage i 2005.. Men ja op til folk..


    Hvis i ikke vil handle er det iorden, jeg skal nok få solgt det på en fair måde.. og ham der vil afhente det må gerne afhente det.



    det er ikke så langtid siden jeg har handlet med en her inde og han fik sine ting som aftalt..


    såå men ja cya

  • kan vi få navnet på ham? Hvorfor snyde René, dit rygte er total smadret

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet 2 gange, sidst af hot_fifty ().

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    Ip Ban hjælper ikke så meget. Så hellere passe på hvis man handler med en René Bargmeyer


    Ej måske ikke, men nu er tråden anmeldt.. Håber da de kan gøre et eller andet. Om man ender med at få kortet eller ej skal jeg sq ikke støtte den form for criminals. Har haft en politisag kørerende ang. en anden fusker fra djævleøen..


    EDIT: Jeg har skrevet navnet på ham...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Hvorfor ban mig ? jeg har ikke gjort noget forkert nu ? hvis jeg havde gjort det? så kunne jeg forstå dig.. Det er tilbage i 2005..Men ja gør du bare det.. I Really dont care. jeg har haft min konsekvenser af det..


    man lærer noget..

  • Jeg har haft handlet med dMITIj, her inde fra..


    I kan jo snakke med ham om det gik som det skulle? Godt nok ikke så stort et beløb, men han fik sin varer som jeg havde skrevet..