Indlæg af hj3lmen

    Hej jeg vil lige hører om hvad sådan en krabat her kanhive hjem.


    Den er købt iår 17-01-2010 ved Kamerahuset.dk


    Orginal kasse med manuler medfølger samt batteri og oplader mv.


    Med en 10,1 Megapixel CMOS-sensor og teknologi, der er arvet fra Canons professionelle kameramodeller, forener EOS 1000D absolut topkvalitet med en fornuftig pris.
    Features
    10,1 Megapixel CMOS-sensor
    Op til 3 billeder i sekundet
    7-punkts AF med bredt område
    Selvrensende sensor
    2,5Ë LCD-skærm med Live View-tilstand
    DIGIC III-processor
    SD-/SDHC-kortholder
    Picture Styles billeddannelse
    Let og kompakt
    Kompatibel med EF-/EF-S-objektiver og EX Speedlites
    Udfold din kreativitet


    Der er allerhøjst taget 1000 billeder.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Kommer sandelig da an på omstændighederne. En gut/gutinde med lavt budget ville kunne få sig en rigtig god maskine til små penge.
    Snakker vi en gut der kører wankermark hele dagen, er det noget helt andet.
    jeg formoder du forstår hvad jeg mener...
    En Aston Martin DB9 er jo heller ikke noget lort bare fordi de har lavet en DBS :D


    Hørt!


    det er faktisk lidt humor fordi den annonce her er fjernet fra dba.dk af :-)

    jeg håber virkeligt at folk, kan se at de ting der er til salg der på dba, ikke er i nærheden af den værdi som sælger vil have for dem... det er jo helt vildt.


    Quote

    Andet Thermaltake, AMD 3200x4 MHz, 4096 MB DDR Ram, 2400 GB seagate, Extreme Super spille PC. 4 GB 1600 hz ram. 4 x 3200 mhz black edition processor. 2400 GB harddisk. Geforce GT9800 grafikkort med 1024 ram passiv kølet. Ultra Durable 3 bundkort med 2OZ copper pcb for ultra cool. easy energy saver. 50,000 hr solit capacitor. Trughpower qfan 650w extremely quiet strømforsyning. Logitech MX5500 Revolution keyboard og genopladelig laser mus Bluetooth trådløs teknologi. Fladskærm 16-9. 22t. 1920-1080 HD. Med nyere spil og programmer som gør brug af flere processore vil der være 4 x 3200 ialt 12.800 mhz at lege med. Pc får op til 7.5 i vista test ud af 1.0 til 7.9 i skala kvittering medfølger. 2 md gammel. fejlkøb. nypris 12.999


    hold da helt k*** hvor jeg grinte da jeg læste denne annonce, hold da op.. :-D hahah


    som et par af jer andre også nævner ud fra annoncen: ...Geforce GT9800 grafikkort med 1024 ram passiv kølet.. -> vildt 1024ram moduler ikke dårligt men hvad med pladsen, jeg sad og kiggede lidt på min egen maskine og tænke så hvad 1024 ram moduler ville fylder i en normal PC.. og resultat blev at i en medi-tower pc der ville den blive fyldt helt op..hentede et par kasser ude fra lageret og fyldte dem ind der kunne være der. :-)


    jeg kan også godt lig han helt vildt revolutionerede harddisk på hele 2400GB = 2.4TB.. og så er den enda fra seagate.. jeg tror ikke engang seagate har en 2400gb harddisk på tegne brættet, ikke fordi den er for lagt væk for dem, rent teknologisk, men der er bare ikke brug for den størrelse endnu.


    han nævner også dette i annoncen : ...Fladskærm 16-9. 22t. 1920-1080 HD.. -> da jeg læste dette forstod jeg det som at han havde en fladskærm som automatisk kunne gå ned i størrelse fra 16" til 9" og at den vejede 22ton der skreg jeg af grin.. :-D