nogle der bruger andre servere, end hvad Blizzard tilbyder

  • hey drenge. jeg har besluttet mig for at prøve at spille lidt wow, så jeg tænkte, om det er cool nok at prøve nogle gratis servere på nettet?


    eksempelvis Return of Honor??

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    jeg gør det. Og jeg syntes det er fint, da jeg ikke gidder at betale.


    kan du ikke lige sende link til den server der :)


    hvad gør det ulovligt ? er det ikke tilladt at eje spillet, og så spille på andre servere eller hvad ?

  • Faktisk ikke nej. Blizzard slår meget hårdt ned på folk der sætter serverene op, og hvis du har en 'Rigtig' WoW account og spiller på privaterealms, ville din rigtigt account blive banned hvis de fandt ud af det.

  • uautoriseret wow server. mener også det er ulovligt.. og kan godt se det sjove med 20 folk online!! WOW det lyder bare som noget man ikke må gå glip af! gg -.-

  • Jeg har et link til en side med +700 online.
    Det er flere end nogen af de low-populated official servers.


    Desuden får man 3x exp og 3x så mange drops, hvilket gør spillet sjovere for de ikke helt dedikerede spillere. Jeg kan sagtens se det sjove i private servers.


    [Blocked Image: http://img440.imageshack.us/im…rnshot040507131225sn2.jpg]


    http://img440.imageshack.us/im…rnshot040507131225sn2.jpg

  • Mh ja. Der findes virkelig mange private servere. Jeg har også selv haft en. Man kan blive lvl 225. Løbe med 5000% speed. Slå ihjel på et slag. Og så kan man spille fun servere - mere xp, bedre drops. Og Blizzlike servere - servere som det normale WoW.
    Tag et kig herinde. :
    http://www.wowstatus.net/


    Der kan du se servere under "Status List".


    Jeg spiller ikke selv på private servere mere. Spiller kun det normale WoW og betaler for det. Og jeg vil sige det normale WoW er bedre. Der er tit meget lag og mange bugs på en privat server.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Jeg har et link til en side med +700 online.
    Det er flere end nogen af de low-populated official servers.


    Desuden får man 3x exp og 3x så mange drops, hvilket gør spillet sjovere for de ikke helt dedikerede spillere. Jeg kan sagtens se det sjove i private servers.


    http://img440.imageshack.us/im…rnshot040507131225sn2.jpg


    Nice ping ellers...


    Problemer med Private server er følgende:


    Ikke mange spillere


    okay ping til virkelig ringe ping.


    Mærkelig Bugs


    Fordele til GM's og venner af GMs


    Ingen regler, altså alt er tilladt..


    Dette gælder selvf. ikke for alle servers, men alle private servers har mindst en af de her.. i hvert fald af de 10-20 stykker jeg prøvede.. før jeg droppede lortet og betalte blizz igen

  • Fatter sgu ikke at folk gider.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Forstår bare ikke. Altså når jeg spiller dedikerer jeg mig ret meget til den character jeg har gang i. Dvs. jeg aldrig ville drømme om at bruge tid på det, hvis min character kunne forsvinde med ét, fordi serveren jeg spiller på holdes oppe af uautoriserede.


    Vil da have sikring om, at min character altid vil være der.


    Alt det med "mere xp" og "mere loot". Hvorfor spiller I overhovedet WoW? Tag spillet for hvad det er, og hvad det er ment som.


    Fatter simpelthen ikke en disse af den tankegang. Så kan man da snakke om, at folk spilder deres tid...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det giver jo ingen mening at spille på en uautoriseret server!?


    Det har jo intet med spillet World of Warcraft at gøre. Det er jo lidt lige som om at spille fodbold uden en bold, 22 mand der løber forvirret rundt på en bane uden rigtigt at vide hvorfor de egenligt er der. Der er ingen idé, mål eller noget som helst grund til at spille på en uautoriseret server i mine øjne.


    Soom det allerede er nævnt er det ud over at være spild af tid også imod Blizzards regler.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Hvor sørgeligt at høre at 100 kr betyder så meget.


    Det gør det nu ikke. det er mere princippet i at når jeg har købt et spil, så gidder jeg da ikke betale mere end en gang for det. Derfor.

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Det gør det nu ikke. det er mere princippet i at når jeg har købt et spil, så gidder jeg da ikke betale mere end en gang for det. Derfor.


    Det er tildels forståeligt, men det er nu engang også sådan: Vil du have den über fedeste spil oplevelse så må du spille 100 kr om månenden.

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Det gør det nu ikke. det er mere princippet i at når jeg har købt et spil, så gidder jeg da ikke betale mere end en gang for det. Derfor.


    Du har åbenbart slet ikke forstået konceptet med spil som World of Warcraft. Trist.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless