hmm.... jeg blev barer lige lidt nyskadig
og ville lige hører hvormange her inde der har rude i sin comp. da jeg selv har i min..... jeg har selv lavet mit som jeg er rimlig tilfres med selom jeg ikke er færdig med at mode min comp... men mon man noglesiden bliver det hvis at der er nogle som har lyst til at se hvad jeg har fået lavet på den indtilvidder
kan det ses her : KLIK

Casemode har du window (Rude) i din comp.
-
-
Tjaa.. Fik mit kabinet i meget tidlig julegave (ca. 3 uger siden) af damen...
Jeg er total n00b til at modde selv.. Så jeg opgav..
Så jeg klare mig med dette.. -
-
Jeg køber en side med vindue til mit Lian-Li ligeså snart studiedata får dem hjem - jeg skulle ha bestilt een noget før :]
-
Ja, da selvfølgelig har jeg rude, dog er det færdig købt. Har billeder men de er så SUCKY kval, så gider ik poste dem
-
Hejsa
Har også lavet en selv men er ikke helt færdig med den enu men ok den kan ikke følge den du linker til klf mega fin cap.
-
ville gerne have det , men så skulle jeg jo ryde op i mit ledningvirvar inde i mit case
-
Originally posted by Brumbassen
HejsaHar også lavet en selv men er ikke helt færdig med den enu men ok den kan ikke følge den du linker til klf mega fin cap.
Takker det tog da også lidt tid at lavemen der er da sket endringer efter det pic som ligger på nettet... jeg har fået laver rude i min strømforsyning og flyttet alle ledningerne fra strømforsyning om bag ved så de ikke kommer ud imod cd´ron drev men på bagsiden......
jeg syntes ikke at der er noget værer end en comp med rude i og inde i liner det den kasse at de har stånede på lodsepladsen til ledningerså har jeg fået en kabinet bløser med lys i siden som jeg har sat på 5v men jeg skal have lavet noget med et potmeter på den så jeg kan ramme den rigtige frekvens (så man kan se at den derjer stille rundt) og så er der så meget at jeg gerne vil lave ved den men det bliver nok kun i drømmene
-
´siger mig ikke noget, så hellere nogle rulader på bilen
-
Selfølgelig HOME-MADE, og med hvidt Biohazard klistermærke som passer MEGA godt til mit sorte kabinet...
-
Originally posted by Noobie
Selfølgelig HOME-MADE, og med hvidt Biohazard klistermærke som passer MEGA godt til mit sorte kabinet...
må jeg se det ? og det klistermærke hvor kan man få den ? jeg havde godt nog ellers en plan om at graver noget i glasset istedet men man kan jo altid kigge -
Standard i mit Antec 1000AMG Plusview
-
Seføli har jeg da det, og det er hjemmelavet
Tjek min hp for billeder
-
Har sat hak ved: Nej , Men jeg vil gerne have det . . . men ville faktisk godt have tilføjet et "måske"
-
Originally posted by bentzin
Har sat hak ved: Nej , Men jeg vil gerne have det . . . men ville faktisk godt have tilføjet et "måske"
jeg ved ikke om jeg kan endre i en poll men hvordan skulle det lyde
Nej , Men jeg vi måskel gerne have det ? -
Originally posted by DarkhorZe
Jeg køber en side med vindue til mit Lian-Li ligeså snart studiedata får dem hjem - jeg skulle ha bestilt een noget før :]Arghhh, rigtige mænd laver det sgu da selv. Især med et fedt Lian Li kabi. Tjek mit i signaturen
-
Originally posted by klf
må jeg se det ? og det klistermærke hvor kan man få den ? jeg havde godt nog ellers en plan om at graver noget i glasset istedet men man kan jo altid kiggeHar købt mit fra Chippen.dk
Jeg har desværre ingen billeder...
har btw 2 store grønne dioder der lyser på mit bundkort, og 2 blå i "hjørnerne".. som om det ligner at lyser skifter når mainboardet kommer -
Har alle ikke det
Rude med 80mm blowhole samt ditto 120mm i toppen i et Lian Li Pc61B. 2 * blå katoder med on/off knap moneteret i 3.25" bay og Lian Li T3 sensors monteret i fronten. Hvise Coolermaster blæsere på Zalman fanbus.
Scream klistermærke på ruden. Tjek selv på link i signatur.BTW: Jeg tager nogle nye billeder snarest og uploader - har ikke lige fået taget mig sammen
-
Originally posted by Bauner
Har alle ikke det
Rude med 80mm blowhole samt ditto 120mm i toppen i et Lian Li Pc61B. 2 * blå katoder med on/off knap moneteret i 3.25" bay og Lian Li T3 sensors monteret i fronten. Hvise Coolermaster blæsere på Zalman fanbus.
Scream klistermærke på ruden. Tjek selv på link i signatur.BTW: Jeg tager nogle nye billeder snarest og uploader - har ikke lige fået taget mig sammen
det ser godt ud det at du har fået lavet der -
Originally posted by Wolf_of_dk
Standard i mit Antec 1000AMG PlusviewDet samme her