Indlæg af CrazY

    hey hey


    ville bare lige sige jeg fik delene for 14 dage siden. alt blev sat sammen, og kørte bare med det samme :) uha det er et spring fra en amd 64 3500+ til en core duo 3ghz :O tak for hjælpen :)

    tror jeg er kommet frem til:
    ASUS P5K/EPU - Bundkort
    Processor - 1 x Intel Core 2 Duo E8400
    OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel - Hukommelse - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pin - DDR II - 1066 MHz / PC2-8500
    Club 3D 8800GTS G92 - Grafikadapter - GF 8800 GTS - PCI Express 2.0 x16 - 512 MB GDDR3 -


    hvad siger i?

    hey


    jeg synes min gamle pc er blevet for sløv til disse moderne tider :P


    jeg vil have nyt bundkort, cpu, grafikkort,ram. og jeg behøver ikke det vildeste.


    Jeg har tænkt på en core duo e8400 med bundkortet ASUS P5N-D. anden kan jeg ikke blive klog på... hehe


    Hvad synes i ville være et godt køb??

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Ka du samle en rapport til mig, der forklarer lidt om de her spøgelser? :)) Det er det jeg betegner som et brugbart bevis


    det kunne jeg egenligt godt, men jeg gider ikke spilde tid på folk som slet ikke interressere sig for det "alternative". Det er min søsters arbejde, mange gange er det de samme kunder som kommer igen.


    Ånder kan ikke bare gå ind og påvirke et menneneske som er lukket helt til. Derfor var jeg åben for iden og dermed gav lov. Det skal lige siges at nogle ånder kan få dig til at føle dig utryg imod din vilje, som om nogle kigger på dig mm. Jeg kan kun sige at jeg nu er helt sikker. Så jeg har ikke nogen grund til at gå til bunds i sagen... derimod er du et af de mennesker som jeg talte om lidt længere oppe, et af dem som jeg også var... men jeg blev klogere. Så måske er det dig der skal gå mere til bunds... men den kan vi jo bare kaste frem og tilbage ;)

    Quote

    Originally posted by Bentzin


    Helt rart med et relevant indlæg. :9xo Ikke lige frem dem, der er flest af i denne tråd. :rolleyes:


    helt enig bent.


    Folk idag taler tit om uvidenhed lige på de områder, altså spøgelser/ånder mm.
    Det skal lige siges jeg også var sikker på at ånder ikke existerede engang. Men min søster fik mig i den grad overbevist. Hun er clariant, og har evnen til at tale/fremkalde ånder. Sådan noget som en flyvende stegepande lyder meget realistiskt i mine øre. Jeg er overbevist på den måde hun bad en ånd som hun havde fået kontakt med, om at prikke mig på skulderen, som den/han/hun gjorde. Jeg kunne føle det lige så tydeligt, da jeg selv var åben for iden. Hun har også fået fat i en til flere ikke så vendlige ånder, hvor min anden søster blev skubbet ned at den stol hun sad på. Og der er mange flere
    eksempler på den slaks i mit leksikon.


    så spøgelser vil jeg ikke kalde dem, men rettere ånder.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Køber sådan 2 Boxter, til 999kr..


    Men hvilken forstærker skal jeg så have?


    Må også gerne være lidt økonomisk! :P


    du skal nok have noget nær 1800watt forstærker... min får 1000 watt og det virker :) (da jeg kun har en)


    men den kræver ikke en voldsom forstærker for at trykke bass som der også står på siden. kender en som har samme bass den får kun 500 watt, og nummerpladen har stadig svært ved at sidde fast ;)

    Hej


    Jeg har haft den xAudio bass som thansen handler med, den spillede også fint i 3 mdr. Men som så meget thansen "skidt" holdt den ikke :rolleyes:
    personligt synen jeg ikke det er noget ved de basser du linker til. jeg har selv en købt gennem autohifi.dk
    her er link: boxter 12 1600RMS


    den spiller fantastiskt, og er bygget til at spille højt.
    +du får også sendt en tegning med til en kasse som er specielt udregnet efter bassen. Og den har jeg bygget og jeg kan love dig for at det klinger :)


    bedre bass fåes ikke for 999kr. (tror jeg)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster


    Kender ikke andet end det, og så Virtua Fighter!


    der gør jeg heller ikke :\