Hva kan man bruge af programmer til at optage spil, f.eks jeg spiller og jeg vil gerne optage det?
Optage spil?
-
-
Du kan prøve med Fraps.
Det er et meget udbredt program. -
Hvis du skal optage CS kan du bruge videomach, det giver bedst resultat imo. Men det kræver så også at du skriver "startmovie NAVN antalfps(fx. 90).
Ellers kan du bruge FRAPS
-
Jeg fandt Fraps, MEN det var kun en demo. Kan kun optage 30sek af gangen, med mindre jeg registrer den og betaler
Den optager ellers i god kvali´
-
Du kan vel bare købe FRAPS? eller låne det af en rig ven?!
Ellers så brug CS's indbyggede record mode...!
http://www.tobys.dk/cs/guides/movie.php
Kig der
-
Originally posted by oestergaard
Ellers så brug CS's indbyggede record mode...!
Problemet med CS's eget recording system er at du kun at afspille det ingame. Så du ville jo ikke få noget som helst ud af at optage noget også hvis du ville vise en demo eller på youtube så kan du ikke
-
Originally posted by Bonnie
Problemet med CS's eget recording system er at du kun at afspille det ingame. Så du ville jo ikke få noget som helst ud af at optage noget også hvis du ville vise en demo eller på youtube så kan du ikke
Det link han også skriver viser faktisk hvordan man gemmer den som en film man kan smide effekter i osv. og derefter smide på YouTube.
-
Det man vil er vel, at kunne klippe det sammen til en "film" og så smide den ind på youtube...
Men fraps virker, men jeg vil dog ikke anbefale det til at spille med samtidig, da det suger af helvedes til.
-
Originally posted by GoNe
Det man vil er vel, at kunne klippe det sammen til en "film" og så smide den ind på youtube...Men fraps virker, men jeg vil dog ikke anbefale det til at spille med samtidig, da det suger af helvedes til.
Det kommer da så helt an på hvilken maskine man har...
-
Originally posted by noxon
Det kommer da så helt an på hvilken maskine man har...
Tjah, jeg kan da sagtens spille samtidig med jeg bruger fraps
-
Måske man kan med de ny modens snask som dual core osv... men jeg kunne ikke med min 3 Ghz intel 1024 ram..
-
Originally posted by GoNe
Måske man kan med de ny modens snask som dual core osv... men jeg kunne ikke med min 3 Ghz intel 1024 ram..Min gamle p4 3ghz og 1gb ram havde nu heller ikke problemer med det.
-
-
Hvis det drejer sig om CS eller andre spil hvor man kan recorde/lave replay, ville det være fuldstændig skudt i hovedet at bruge fraps samtidigt med at du spiller, uanset hvor god din computer er.
-
Woow... Jeg har ik tjekket tråden i lang tid. Men jo, jeg kan godt bruge demo version mens jeg spiller. Det var vist oz pointen =) Jeg starter fraps og starter oz mit spil og mens jeg spiller optager jeg med F9 knappen som fraps henviser til. Virker fint og jo, den suger lidt energi fra computer. Den klare det fint.