Nogen der kender enavia.com

  • Jo de ligger på Enavia, hvis du søger efter en vare de har.. ;)


    F.eks. vidste jeg lige at de har Lian Li PC-101B (fordi at jeg har købt det der).


    Jeg har handlet der 3-4 gange, uden problemer af nogen art..


    Jeg havde brug for at få en kvittering på en skærm da jeg havde mistet den.. Jeg ringede til dem, og vupti havde ham jeg snakkede med vundet min gamle mailadresse og sendt kvitteringen som .pdf dokument til den mailadresse..


    Så de har både lave priser og kanon fed service.. :P :9xo

  • Har handlet der en hel del gange og der har ikke været nogle problemer. Har også returneret et enkelt produkt og det gik smertefrit.
    Og som Weidemann prøvet at sige :D, så er de tilmeldt edbpriser...nogle gange skal man trykke på knappen 'vis alle' i bunden af forhandlerlisten for at se dem.

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • De var rigtig professionelle da jeg handlede der. Ingen problemer overhovedet. super butik!

    AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

    Rettet en gang, sidst af qstR ().

  • Har købt 2 stk GFX'er, en GPS, en skærm, et par tv'er en printer et kamera og noget jeg ikke kan huske der, ingen problemer overhovedet, eneste "minus" er at man ikke kan lave impulskøb i deres butik :P

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Har også handlet hos dem.. Var ude og Sydhavnen og afhente tingene, gik helt smertefrit!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by teko
    Har købt 2 stk GFX'er, en GPS, en skærm, et par tv'er en printer et kamera og noget jeg ikke kan huske der, ingen problemer overhovedet, eneste "minus" er at man ikke kan lave impulskøb i deres butik :P



    hvad er det? :oops:


    Mathias


  • ja det er hvor du køber en ting lige når den kommer eller et must ha. mener jeg eller???

  • Det er når du se en ting, du ikke havde tænkt dig at købe, som du køber alligevel.


    Lidt ligesom i supermarkedet. Du skal ned og have mælk i bagenden af butikken, på vej op til kassen ser du noget billigt toiletpapir også køber du det.

  • Quote

    Originally posted by tunfisk


    hvad er det? :oops:


    Mathias


    Når man lige stod der og så de havde nogen superfede skærme til en del mindre end alle andre :p Var nød til at til at købe dem over nettet mens jeg stod derude, men tror de har fået dankort terminal til den slags nu ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    De har meget billigt HW, men jeg har aldrig hørt om dem før, og de figurerer ikke på edbpriser.dk.
    Jeg blev anbefalet at prøve pricerunner.dk, og fandt dem der.


    De er hurtige til at svare på mail, og tilbyder kredit til vore it-café.


    Jeg har tænkt mig at handle der, hvis ikke nogen af Jer har dårlige erfaringer med dem.


    Ja de er helt fine. Købte mit kabinet hos dem, og da jeg synes at lågen ikke passede helt godt, så ordnede de det bare med det samme - endda uden for normal åbningstid.