JEg er også klar

CS 1.6 Steam Tweak?
-
-
Count me in..:D
-
jeg vil også være med
-
er frisk på 1.6 eller css:D
-
Nogen der kan skaffe en server ??
-
cs 1.6
Server
ip: 81.7.129.38:27016
password: gameonses derinde
-
Originally posted by Ganda
cs 1.6
Server
ip: 81.7.129.38:27016
password: gameonses derinde
Connecting to Server
As we speak
-
har stort set alle maps..
hoppe (jump maps), surf, aim, og så alle de normale baner -
Sjældent har jeg da ramt så lidt men er da lidt tyndt at folk ikke kommer og/eller kommer og skrider igen efter et par min.
-
Der skal bare være flere mennesker til at starte med. Så er det også sjovere. Det bliver hurtigt kedeligt, hvis der kun er 2-3 på hvert hold.
-
Hvad med Source i stedet
-
Originally posted by _WHAT_
Sjældent har jeg da ramt så lidt men er da lidt tyndt at folk ikke kommer og/eller kommer og skrider igen efter et par min.Du ramte nu ikke meget
Men var nød til at smutte.. skulle spille 5on5 med min nu Ex-clan
-
Originally posted by Bllets
Du ramte nu ikke meget
Men var nød til at smutte.. skulle spille 5on5 med min nu Ex-clan
Jeg ramte absolut intet nej men derfor var jeg da ikke den første der skred. Nu har jeg heller aldrig pralet af at være en ørn til cs
Jeg spiller det MEGET sjældent og når det er så er det mix, eneste tidspunkt jeg gider ffa er som med tweakers.
Men hjalp nu lidt da jeg fik lukket min ftp server og vpn til work
-
Jeg ramte absolut intet nej men derfor var jeg da ikke den første der skred. Nu har jeg heller aldrig pralet af at være en ørn til cs
Jeg spiller det MEGET sjældent og når det er så er det mix, eneste tidspunkt jeg gider ffa er som med tweakers.
Men hjalp nu lidt da jeg fik lukket min ftp server og vpn til work
Det lod jeg mærke i, selvom jeg skulle smutte forholdsvis hurtigt bagefter
-
Tænkte på om der var flere i tweak.dk der spiller source eller 1.6. Hvis der er flest der spiller CS:S kunne jeg jo hoste en officiel Tweak.Dk server hvis tweak.dk ville være okay med det? Gidder ikke at hoste cs 1.6 da jeg ikke selv spiller det rigtigt .
-
Source er stadig for random og lame til at jeg gider det
Var lige inde og prøve den anden dag og kunne bare konstatere at der stadig er lang vej endnu
-
Source er stadig for random og lame til at jeg gider detVar lige inde og prøve den anden dag og kunne bare konstatere at der stadig er lang vej endnu
lol har det på samme måde med 1.6 - Syntes fandme det er klamt altså cs 1.6
-
Originally posted by Bonnie
lol har det på samme måde med 1.6 - Syntes fandme det er klamt altså cs 1.6
Tjaa sådan er det hvis man ikke helt kan hitte ud af det
Grafikken er ikke i top men det kræver noget mere at komme op på et højt plan i 1.6 end source. Det sammen med at det uden tvivl egner jeg mere til konkurrence som er det jeg har fokus på gør at jeg ikke kan se pointen med source som det er nu.
Eller jo fint nok spil source men det er et andet spil end cs og med mindre der sker nogle MEGET store ændringer (gør der ikke) så bliver det aldrig et spil som cs.
CSS:ProMod kunne måske have en chance og håber virkelig det kommer til at sparke igennem da det har potentialet til at være det gode spil som vi kender på den nye engine.
-
Tjaa sådan er det hvis man ikke helt kan hitte ud af det
Grafikken er ikke i top men det kræver noget mere at komme op på et højt plan i 1.6 end source. Det sammen med at det uden tvivl egner jeg mere til konkurrence som er det jeg har fokus på gør at jeg ikke kan se pointen med source som det er nu.
Eller jo fint nok spil source men det er et andet spil end cs og med mindre der sker nogle MEGET store ændringer (gør der ikke) så bliver det aldrig et spil som cs.
CSS:ProMod kunne måske have en chance og håber virkelig det kommer til at sparke igennem da det har potentialet til at være det gode spil som vi kender på den nye engine.
Syntes CS 1.6 er for gammelt og ser slet ikke den samme morskab i det som i CSS. CS 1.6 er urealistisk og slet ikke noget jeg nogen sinde ville vende tilbage til igen