glemt ácc

• hey.

har ikke spillet i 3 måneder ca pga tidsmangel så ville jeg begynde her igen igår men kunne ikke huske brugernavn jeg havde, så jeg gik ind og skrev min mail men der siger den at der ikke er nogle bruger i den mail :-(

Bliver ens acc slettet hvis man ikke er aktiv i x antal tid`?

Kan man få sit brugernavn at vide ved at oplyse sin key?

håber nogle kan hjælpe så jeg slipper for at købe et nyt og starte forfra

Hilsen Lasse

• Jeg tror ikke ens account bliver slettet hvis man er inaktiv et stykke tid, en af mine venner holdte engang 6 måneders pause fra WoW, og hans account var "i samme stand" som da han havde stoppet.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Du er helt sikker på, at du ikke har tilknyttet en anden mail til din account?

Nej, der sker intet med din account. Du kan have den aktiv og inaktiv så meget som du har lyst.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Haha. Det gjorde jeg også en af de første gange jeg skulle ind. :P Irriterende.

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

Originally posted by Claes
    Selvfølgelig sletter de ikk din acc.. det er jo den der følger med det spil du har købt. Ligemeget hvor lang tid der går, så sletter de den ikke.

Medmindre man laver noget Fy-fy

Originally posted by gysnik
    ups..

var kommet til at gå ind på .com isteden for europe det er sku en smule blondt :O

Haha, jeg gjorde præcis det samme sidst jeg startede op igen.
    Blev sgu helt bange for at de havde spæret min konto.