Warrior opsætning??

• Nu er jeg nået til lvl 45. Og har brugt alle mine point i Arms. Er dette dumt??

Er der nogle opsætninger der er at foretrække???

Lige nu bruger jeg 1 hånds sværd + skjold. Men er meget i tvivl om dette er den bedste opsætning.

Sværet giver 30dmg/sek. Har også et 2 hånds til at ligge i banken (35,5dmg/sek) + et anden 1 hånds også med 30dmg/sek.

Vil meget gerne høre jeres råd.

• drop shield.
    2hander eller 2 styks 1 hander (dual wield) er en smags sag
    jeg ville vælge en 2hander og gå arms spec (stadig lidt i fury, cruelty og senere op til enrage)
    men andre vælger dualwield og går fuld fury spec.
    kan kun sige prøv din 2hander og arms spec, og senere prøv dualwield og se om det er mere din stil
    1hand og skjold dur ikke til leveling, medmindre du ka li' det :) bare langsomt

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Umiddlebart vil jeg sige du skal gå Fuld i Fury træet også 5 i stance mastery, det det absolut sjoveste og hurtigeste til at soloe, og hvis du tænker på om du kan tank Scarlet Monestary og Zul'Farrak osv. i det level ja det kan du sagtens.

Vil umiddle sige sådan her

PVE: Fury - for max (stabil) DPS (med dual weild)
    PVP: Arms høje crits men mindre stabil DPS (med 2her)
    Prot: Skal kun bruges hvis du er tank i raids eller lvl 70 5mands instanser.

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Det er så når du skifter Stance, beholder du dit Rage
    Du beholder standard 10 rage.
    så kan du smide op til 3 points i det talent til at beholde op til 25 rage.
    meget dejligt talent, men ikke så nødvændigt i starten syntes jeg.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by -Sandman-
    http://www.thottbot.com/i6975

Questreward! Du får questen fra din class trainer som level 30. Herefter speccer du arms ned til Mortal strike. og 5/5 cruelty i Fury træet, eller Tactical mastery i Protection alt efter hvor meget du skifter stance.

Det har jo ikke noget med hvor meget du skifter stance det gør du forhåbenlig hele tidne, f.esk.

Charge (Battle stance)
    Bloodthirst / Main DPS (Berzker Stance)

Derved bevare du din rage fra din charge m.m. absolut et must som warrior! og hvis du eventuelt lige skal hamstringe en mister du heller ikke alt dit rage!

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Stance-dancing er jo mest brugt i pvp. Der ser man ihf. større skift imellem de forskellige stance. I pve er det jo kun lige i starten efter en charge, eller hvis man vil smide en overpower at man skifter stance.

Om ikke andet, så gå efter at maxe én gren. Som det allerede er sagt, fury for dual wield, arms for 2h. Selv har jeg altid været 2h da jeg elsker høje crits. Det er skam ganske udemærket til solo grinding.

Smid de 5/5 i cruelty til at starte med, gem det ikke til efter du har maxet arms. Det er rart at have med hele vejen.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jeg bruger Dual Wield lige nu, jeg har Arms ned til Mortal Strike, og Fury ned til Deathwish, og nu slår jeg ihvertfald mobs hurtigere ihjel end jeg nogensinde har gjort med 2H og Arms. Men alt afhænger så igen af hvilket våben du har, og hvor meget rage du genererer.

Men hvis du vil bruge Dual Wield, så er Mortal Strike/ Deathwish ikke det værste. Med det kan du både klare dig godt i pve og pvp. (Mortal Strike / Deathwish kræver så også at du er high-level, tror det er 50+)

Men hvis du har guld nok til det, så synes jeg du skal prøve lidt af hvert. Prøv både 2H med Arms, og Dual Wield med Fury. For jeg tror bare det er en smagssag om man vil have 2H eller Dual Wield. Man giver gennemsnitligt den samme skade over et vis stykke tid med begge opsætninger (ret mig hvis det er forkert).

Så hvis du vil have høje crits, men måske risikere at misse med et angreb, så vælg 2H med Arms, som der er en del der kommer ind på.
    Hvis du hellere vil slå meget hurtigt og have "lave/medium" crits, men måske risikere at misse med to slag i træk, så vælg Dual Wield med Fury, og lidt Arms og Tactical Mastery

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Rettet 2 gange, sidst af Nice2u ().

• når du når lvl 70 (hvis du er i en seriøs guild eller ønsker det) og har lavet en stor del quests osv, så bør du gå protection specc....prot specced warriors mangler der altid, så din chance for at komme med i instance osv er betydeligt større...tilgengæld er det slut med at solo ret meget....har du en priest der er holy specced elelr en pala ven kaan i dog sagtens grinde sammen.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Du kan sagtens grinde som protection. Min, nu pensionerede, undead warrior havde som 70 temmelig meget block value, med bare blå items, og en enkelt eller 2 epics fra karazhan. Og jeg critter over 1k med Shield slam pt. oOg så kan du jo kombinere det med en godt 1H våben så kører det.

Ellers kan man finde sig en fed 2 hånds og køre slam. Der er masser af muligheder!