Hvor kan man få coolermaster Germin 2

• Jeg har lige investeret i et asus p5b wi-fi deluxe bundkort og et nyt kabinet og thermaltake h-3 køler på mit gf 7600 xt...har endu ikke opgraderet min cpu endnu som er en p4 3 ghz ht...men kigger på en quad core som bundkortet kan klare når de bliver lidt billigere.

Men indtil nu er jeg bare ude efter noget cpu køling så den ikke behøver at larme så meget (jeg sover i samme rum)

Men så fandt jeg Coolermsters Germin 2 her i TWEAK og blev helt vild for den havde alle de egenskaber som jeg var ude efter men jeg har ikke kunnet finde nogen handlere der har den nogen stedder.

Jeg fand et par sites i england men der var e preorder....i staterne har de dem..æ.

Er der nogen der ved noget om de kan fås i danmark eller måske et site i tyskland eller noget må de meget gerne smide en tråd der

Ivy bridge 3570K.
    Asus Z77, 5830, 8 gb DDR3.
    Hyper type-R 580 Watt.
    Samsung 830, Samsung 2494HM.
    Fractal design mini.
    Razer Mamba, Logitech De Novo Edge.

• Tjah..

Kan nu ikke helt se meningen i sådan en grande satan, med 2x 120mm propeller på, når de alligevel ikke kan køle den lavere end rum temperaturen.

Der findes flere luftkølere der både er kønnere og betydeligt mindre der kan køle mindst lige så godt @ Scythe Infinity, Noctua BH-12 eller hvad dælen den nu hedder, og Sunbeam Tuniq Tower 120 som også er en lidt stor dims.

Men okay, skal det se voldsomt ud er den da nok et must..

Men størrelse kontra ydelse ænger bare slet ikke sammen IMO :)

• Size does matter :)

Nej spørg til side, synes den ser sjov og lækker men hvis man allerede har en "endgame" køler ala dem du nævner kan det nok være lige meget. Det næste jeg skal have alligevel bliver vand.

• den er faktisk god og køler tilmed også ram. Jeg synes det er mums nice superb me wants køler :9xo

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Min kammerat har lige købt en i sverige hos https://www.databutikken.com/dk/Default.aspx - Men de får dem vist først hjem efter påske.

Der står godt nok de har dem på lager: http://www.databutikken.com/dk/default.aspx?Product=CMGEMIN2

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet en gang, sidst af Malk ().

• ,

det er lige her du tager fejl den køler faktisk bedre end alle de kølere du nævner,og ja den er stor det er alle dem du nævner sku da også,foreks. kan jeg kun lige med nød og næppe lukke kabinetsiden for min scythe ninja køler og den har samme ydermål som infinity,så jeg ville vælge gemini 2 hvis jeg skulle have en ny køler idag.

intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

Originally posted by phg

,

det er lige her du tager fejl den køler faktisk bedre end alle de kølere du nævner,og ja den er stor det er alle dem du nævner sku da også,foreks. kan jeg kun lige med nød og næppe lukke kabinetsiden for min scythe ninja køler og den har samme ydermål som infinity,så jeg ville vælge gemini 2 hvis jeg skulle have en ny køler idag.

Gemini er faktisk ikke særlig stor i højden, den er kun 8 cm høj, så at lukke kabinetsiden er intet problem, den er så til gengæld bred som bagdelen på en sund jydsk malkepige :T

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• men jo er jo også fint. Love it faktisk :cheers:

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• lukket for længst er denne tråd :)....

.. men den blev købt og den er den bedste jeg har prøvet...kører den også passivt med en q9550...
    kan anbefales

Ivy bridge 3570K.
    Asus Z77, 5830, 8 gb DDR3.
    Hyper type-R 580 Watt.
    Samsung 830, Samsung 2494HM.
    Fractal design mini.
    Razer Mamba, Logitech De Novo Edge.

Oprindeligt indlæg af urlsen
    lukket for længst er denne tråd :)....

.. men den blev købt og den er den bedste jeg har prøvet...kører den også passivt med en q9550...
    kan anbefales

Det var da mærkeligt at du opdatere på en to år gammel tråd :crazyeyes:

• Det var godt nok en lang leveringstid på den køler der ?
    2 år ? :D

Fractal Design Define R3 Arctic White
    Phenom II 955 Quad 4x3,20GHz 8MB (Black Edition)
    Gigabyte GA-MA77T-UD4P
    Corsair 16GB DDR3-1600Mhz
    ATI Radeon HD4890 1GB
    XFX Radeon Hd4890 1GB
    Crossfire
    Seagate 1500GB / Samsung 750 GB / Western Digital 160 GB
    Corsair 750W