Azureus ftw! Masser af indstillingsmuligheder.

Bedste BitTorrent-klient?
-
-
utorrent, fordi det gør hvad jeg skal bruge det til. Og azureus sluger for meget ram.
-
Originally posted by Butcher
Azureus ftw! Masser af indstillingsmuligheder.
Enig og det med at det sluger ram gør ikk så meget, når jeg kun henter om natten når jeg ikk bruger min computer. -
Jeg giver den også fuld gas når jeg enten skal downloade eller uploade..
-
Bruger kun µTorrent...
Programmet kan det jeg forlanger, og det er ikke bloated som mange andre bittorrent programmer.
-
jeg bruger uTorrent Extreme LE v2.5
-
Bruger Utorrent, jeg syntes jeg opnår højere hastigheder med det.
-
har prøvet azures, ABC, bit torrent, og set lidt til bitlord.
og jeg holder mig helt sikkert til utorrent, nemmest, bruger færrest resursor, og så er det så simpelt at sætte limits på og styre hvor torrents ligger, hvor mapper ligger når den dl'er og hvor den smider den hen efter den er færdig.. super nice program...
-
uTorrent
Jeg kan praktisk talt ikke mærke at det kører. Jeg prøvede et andet program. Det var muligvis Azureus (kan ikke lige huske det). Og der kunne jeg næsten ikke bruge internettet ved siden af!- Anders
-
Kører med Azureus så sjældent jeg bruger det men er den jeg bruger når det er. Der kan jeg også bare lige smide max upload direkte i programmet hvilket er en god ting imo
-
Originally posted by Berleburg
Bruger I egentlig nogen form for NetLimiter? Dvs. til at begrænse jeres uploade forbrug. Eller lad I den bare stå og køre på max.?det skal indstilles...ellers uploader den ved fuld hastighed og det går ud over den øvrige traffik synes jeg
-
uTorrent, det virker super og tager minimal ram forbrug.
-
Utorrent! Lille, let, stabil, eneste klient der giver mig høj hastighed underligt nok.
-
Shareaza, idet det også understøtter Gnutella 1 og 2 samt eDonkey netværkene.
EDIT: ..og så er det Open Source, som jeg synes er værd at støtte selv om jeg ikke selv fatter at redigere i koderne.