112 opkald: Hvad er nummeret til Politet
-
-
Den er fandme fed
-
jeg tror sgu ikke det er telefonfis, jeg tror sgu hun er totalt hjernedød.. det lyder alt for ægte, den måde hun ikke fatter noget på, + at hun lyder ret gammel, og det er ikke ret tit ældre mennesker laver telefonfis.
-
Jeg håber da ikke det er tlf-fis, for det er noget svineri når det er til 112.
-
hold da kæft ! ! ! !
-
hun minder 112% procent om en der bor 100 meter væk her fra hvor jeg bor:S sygt
-
Det er da en sketch, der er jeg da 99% sikker på!
-
Gammel, men MEGA god!
Jeg havde slagtet hende
-
"Michael, Michael han vil gerne snakke med dig"! Hahahahaha!
Hun er godt nok langt ude!
-
Hehe jeg kan godt forstå ham fra 112s frustationer.
"87", "Ja 86", "Nej 87", "86"
-
"Hej det er Betinna. Kan jeg få lov til at høre Britney Spears med Ups I did it again?"
Lyder dælme galt hvis man er så dum at man ikke engang kan høre hvad der bliver sagt. Men stadig, imponerende at han hænger på så længe
-
Hehe sjovt. Hun lyder godt nok som en ægte gammel dame med den hosten. Den kunne sagtens være ægte, men ja den kunne også være fake. Men sjov er den da
-
Hvis den er ægte er det en god kandidat til en Darwin award!
-
HOLD KÆFT MAN! Ligger flad af grin!
-
Den er sjov, men også gammel & fake så den på et andet site for 5 mådner siden, hvorfor den er fake?
Hvis det havde været alarm centralen (det siger han i starten) så havde han bedt om navn og adresse, alarm centralen er iøvrigt betjent af politiet.....
-
Næste gang hun ringer så kan han sige... 114.
-
D = damen
M =MandenM:87
D:86
M:87
D:86M:hvorfor siger du 86 når jeg siger 87
D: .........HAHA...
mathias
-
Originally posted by Horror_Byte
Den er sjov, men også gammel & fake så den på et andet site for 5 mådner siden, hvorfor den er fake?Hvis det havde været alarm centralen (det siger han i starten) så havde han bedt om navn og adresse, alarm centralen er iøvrigt betjent af politiet.....
Øh nej det er ikke politiet, der bestyrer alarmcentralen. Har været på optagelse på alarmcentralen både i Århus og Holbæk og der er det Falck.
-
lol
-
Originally posted by Horror_Byte
Den er sjov, men også gammel & fake så den på et andet site for 5 mådner siden, hvorfor den er fake?Hvis det havde været alarm centralen (det siger han i starten) så havde han bedt om navn og adresse, alarm centralen er iøvrigt betjent af politiet.....
Forkert... de beder kun om navn og adresse hvis du ringer fra en mobil hvis det er en stationer saa kan de se din info samme sekund de tager opkaldet..
Fed7haS