Uge #14: Ferie

• Jeg er led og ked af at være den eneste deltager i sidste uge og jeg håber sgu folk lige vågner lidt op og kommer ind i kampen. Ikke fordi jeg vil tvinge nogen til det men sjove går lidt af det og helt ærligt gider jeg heller ikke bruge tid på det hvis det kun er mig selv som har noget input :)

Den her uges emne er MEGET bredt og alle burde kunne deltage. Men generelt vil jeg meget kraftigt opfordre til at man prøver at deltage selvom emnet ikke lige ligger først for. Hele ideen med det her er at komme til at fotografere lidt noget andet end ungerne og aftensolen.

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 14: Ferie

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ja det var da lidt ærgeligt med sport, jeg regner med at komme med et billede i denne uge, men det kan godt være det bliver af min lille fætter. :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by MvK
    Ja det var da lidt ærgeligt med sport, jeg regner med at komme med et billede i denne uge, men det kan godt være det bliver af min lille fætter. :)

Det er også fair nok men så prøv og tænk lidt over det når du tager billedet så det ikke bare er et tilfældigt snap shot. Overvej baggrunden, hvilken blænde du bruger, din komposition, farver, lys osv. alle disse ting er med til at give dig et bedre billede.

Originally posted by Hardstyler
    Denne uge kan jeg love jeg er med i det mindste

Havde jeg da også indtryk af du ville være i sidste :T

• Nå men her kan man da tage billeder af stortset alt :D

Skal nok komme med noget i den her uge, har ferie, så prøver også at gøre lidt ud af det (måske).

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• nu har jeg ikke være med et par gange.. men syntes du roser dig selv lidt for meget der what hehe... godt nok var du den enste der var med i sidste uge, men du har så heller ikke været med mange af de andre gange ;) hvis du forstår :)

Jeg har simpelhen ikke haft tid de sidste par uger og jeg ser eller dyrker ikke sport, så kunne ikke finde noget motiv i sidste uge... såå...

Men prøver da i den her uge

Originally posted by Angelus
    nu har jeg ikke være med et par gange.. men syntes du roser dig selv lidt for meget der what hehe...

Tror mere han mener at han ikke gider lave disse ugentlige tema tråde hvis man kan kalde dem det....Når der ikke er nogen der gider deltage.
    Kunne være jeg sku hente vores gamle cam frem og forsøge mig med det her i ugens løb...det ganske vist kun et gammelt compact cam men ska da fordrive tiden indtil jeg får mit canon s3 is :D

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by JuiCe

Tror mere han mener at han ikke gider lave disse ugentlige tema tråde hvis man kan kalde dem det....Når der ikke er nogen der gider deltage.
    Kunne være jeg sku hente vores gamle cam frem og forsøge mig med det her i ugens løb...det ganske vist kun et gammelt compact cam men ska da fordrive tiden indtil jeg får mit canon s3 is :D

ved godt hvad han mener ;)

Det var nu bare mere ment som sjov... Men der er jo også ferie og sådan.. og alle har ikke altid tid...

Originally posted by Angelus

ved godt hvad han mener ;)

Det var nu bare mere ment som sjov... Men der er jo også ferie og sådan.. og alle har ikke altid tid...

I ferien burde man da netop have tid :)

• Ja det er et flot billede .. er helt vild med farven.
    Men ferie jooo jaaaa. syntes da ikke man skal så langt for at se tilsvarende (faktisk lige nedenfor render de klæder rundet) :D

/Avartar

• Tjaa som i selv siger så lukker ferie op for mange ting. Jeg har brugt noget af min på at fotografere hvad i ser. Det kan være jeg skifter den ud senere hvis jeg kommer forbi noget bedre.

• Flotte farver i billedet raller... Du skal bare lige uploade billedet et sted også vise det direkte her på tweak ;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by Raller
    Nu er det uploadet med en convertering til 800x600 , er det okay?

Og tak!! :cheers:

Det er lige som det skal være ja :)