Tænkte lige... er det muligt at skrue op og ned for kølerens rpm på kortet? vil gerne se hvor lidt det kan larme, og hvor meget det kan larme

8800GTS overclocking...
-
-
Originally posted by CarStone
Tænkte lige... er det muligt at skrue op og ned for kølerens rpm på kortet? vil gerne se hvor lidt det kan larme, og hvor meget det kan larmeJa, det er det da..
-
Tænkte lige... er det muligt at skrue op og ned for kølerens rpm på kortet? vil gerne se hvor lidt det kan larme, og hvor meget det kan larmehttp://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=82170&sid=
-
expertools nice.
så fandt jeg ud af at mit grafikkort larmer ikke, tror det min psu så -
Det virker også til xp ikke?
-
self
-
expertools nice.
så fandt jeg ud af at mit grafikkort larmer ikke, tror det min psu så8800-serien er utrolig støgsvage.. jeg troede der var noget galt med blæserne (troede ikke de kørte) første gang jeg startede den nye comp
-
Dog kører de vist også kun ved 60%..
Dog tror jeg faktisk min kører ved 100%, men larmer stadigvæk ikke, men har også en hel anden køler på mit end på jeres.Mvh Mads
-
Originally posted by Sensation
har også en hel anden køler på mit end på jeres.blæremås
-
Originally posted by xt0m
blæremås
ja da!! (som tidligere idag på msn
)
Kortet blir ikke over 70grader med OC.Mvh Mads
-
Så fik jeg også muligheden for at pille lidt ved mit grej...
600/2000 indtil videre på et kort til 2000 kr...Det er value4money..Bench kommer lidt senere!
-
det er ok oc ja, men ikke noget vildt hehe.. mange rammer 650 core, men dinmem speed er nice
-
Originally posted by hot_fifty
husk nu boost points på 8800 kort. I skal på fra 660 på core til 662 hvor boostet ligger. Har lavet en tråd omkring dette.hvor er den ? gælder det også gtx? og hvad er begrundelsen for lige netop 662? hænger det sammen med nogle timings andetsteds i systemet, eller kun på kortene selv? og er det uafhængig af ram hastighed?
ps. jeg har det her kort : http://www.xfxforce.com/web/pr…uctConfigurationId=731092
(købt i usa, hvis det gør en forskel)
-
Originally posted by neiro
hvor er den ? gælder det også gtx? og hvad er begrundelsen for lige netop 662? hænger det sammen med nogle timings andetsteds i systemet, eller kun på kortene selv? og er det uafhængig af ram hastighed?
-
-
Originally posted by Martin.v.r
Tænk engang.. Du kører så meget OC på dit kort..
Jeg kører kun 604/1740, og har rundet de 11.600EDIT: Ved godt scoren i min sig. ikke passer.
-
har dit er også kun 320mb eller?
-
Originally posted by urbananen
Tænk engang.. Du kører så meget OC på dit kort..
Jeg kører kun 604/1740, og har rundet de 11.600EDIT: Ved godt scoren i min sig. ikke passer.
Hvordan scorer du 11.600 ? Jeg har clocket min 6300 højere end din og mit gts højere end dit. Jeg får knap 11000. Tvivler på dit bundkort alligevel giver så meget extra
-
Sikkert fordi han har lukket ALT andet for at kører testen, så comp. næsten kun har skulle koncentrer sig om test.
Mvh Mads
-
Det lykkes mig at få lidt ekstra:
http://service.futuremark.com/compare?3dm06=1745464
11.788
3.280 på CPU
625 på core, 1820 på ram.Gfx siger pt. 46 grader
CPU siger 33 grader
Chipset siger 44 grader
Luften i kabi er 24 grader