Hvor mange købte en Playstation 3 i dag?

  • Køber nok en på et sener tidspunkt når de får smidt nogle flere og bedre spil på gaden. Derudover skal man op og have et 1920x1080 fjernsyn får det virklig rykker...

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Køber nok en på et sener tidspunkt når de får smidt nogle flere og bedre spil på gaden. Derudover skal man op og have et 1920x1080 fjernsyn får det virklig rykker...


    Hvorfor dog der, der findes endnu ikke et eneste retail spil der understøtter 1080p på PS3 så vidt jeg ved.



    Ja jeg købte en, med HDMI kabel, Resistance: fall of a man og Motorstorm

  • Jeg kan ikke se grunden til at skaffe en PS 3, ikke når man ser på dens konkurrenter. Sony skal til at tage sig lidt sammen.


    Jeg så dog Motorstorm køre på.. et 23' tommer i den lokale Merlin, hvilket selvf. ikke er optimalt, men det var ikke noget, der imponerede synderligt.

  • Ellers tak ;)


    Gider ikke smide 5k ud af vinduet :)
    Kan ikke se nogen grund til at bruge 5k på noget, vi har på vores pc - eller kan få :)

    Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

  • købte den ikke idag, har meget simplet brugt for meget på at opgraderer min pc på det seneste, så jeg har ikke pengene til det.


    Men regner da med snart at erhverve mig en :D


    det kommer til at være SÅ nice sammen med mit 37" tv....
    især efter at have spillet ps2 på det tv.....man kan se de enkelte pixel....


    mvh Morph

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Tilykke med PS3. Den ser najs ud IMO, men er nok alligevel ikke helt så imponeret som nogle er.


    Men som god Blu-Ray afspiller må jeg nok delvist trække mine udtalelser tilbage: Not good!



    Især:
    El-regning: 250 kr. om måneden
    I forhold til en pc eller en dvd-afspiller er PlayStation 3 en meget bekostelig strømsluger.


    Citat nappet fra Politikken.dk


    Særligt under afspilning af film bruger PlayStation 3 så meget strøm, at elregningen vil stige med mellem 200 og 300 kroner om måneden, har den canadiske teknikhjemmeside HardcoreWare regnet sig frem til (målt på konstant filmafspilning og sammenlignet med Xbox 360 og Wii).


    Citat er hermed ovre


    Jeg er flink og siger 200*12 = 2400kr/år. Og folk klager over MMO's, der koster knap en hund/måned..

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet 2 gange, sidst af chili ().

  • Heh.. jahh... det kan man vist godt sige. Men Sony kunne virkelig godt have skåret i strømforbruget, tror jeg... man kan med køleskabe/frysere osv uden, at de taber ydelse, så kan en konsol også!


    Men hvad man sparet i Blu-ray/ Xboxlive, det sluger den så sandelig i strøm...! træls!

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Sony bliver da virklig rakket ned på alt, hvis det ikke er;


    salget, farven, spil udvalget, prisen, navnet, firmaet, kunderne, controlleren,
    larmen, lugten så er det fandeme strøm forbruget.


    Må ærligt indrømme at den med strøm har jeg ikke brugt før - Måske skulle man bare pakke sit lort
    og flytte ind i en papkasse hvis man nu skal gå helt ned og se hvad ting bruger i strøm.
    Er næsten også sikker på en Xbox 360 bruger en helvedes masse strøm.

  • Jeg tror personligt at PS3'ern får røv når MS smider deres X360 Elite på banen, lavere strømforbrug, køligere cpu = mindre larm, nye drev, HDMI og HD-DVDafspiller til samme pris som en normal premium koster nu!


    Ska satme ha sådan en!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().