Mit har desværre heller ikke ændret sig endnu
Hurtiger hastighed hos TDC?
-
-
Originally posted by Tha Priest
Hvis du kigger her så ser det da ud til at upload hastigheden ikke stiger ved 1024/128 og at 2048/256 rent faktisk udgår ?
Det der er normalt TDC internet igennem telefonstikket...
Os der har webspeed får fordoblet både upload og download på 1mbit linien...Så min 1mbit/128 bliver til 2mbit/256
Kan ses her:
http://tdckabeltv.dk/appmanage…=wbspd_priser&_nfls=false -
Mit net er blevet opgraderet allerede også:D håber de glemmer og så opgraderer endnu engang til den første:P
-
Originally posted by PaW^
Mit net er blevet opgraderet allerede også:D håber de glemmer og så opgraderer endnu engang til den første:PHvis det skulle ske, mon ikke de så også "opgradere" prisen for at ha det
-
Originally posted by Karse
ingen ændring her endnumen glæder mig til at få 8mbit/512kbit
Også her
dobbelt hastighed på patches samt steam installation af spil
-
Originally posted by Karse
ingen ændring her endnumen glæder mig til at få 8mbit/512kbit
ditto, endelig opdatere de. Var ellers lige ved at skifte til CC
-
Jeg fik et bost fra 2048/128 til 4096/256 igår aftes, kunne ikke forstå at det kørte så godt
-
Min forbindelse er desværre heller ikke blevet opgraderet endnu (4mbit/512 -> 8mbit/512)...!
Kan man se et sted på TDC's hjemmeside, om kvaliteten i ens kobber er god nok til højere hastigheder (~10mbit)?
-
Hmm røg lige forbi TDC's hastigheds tester, og ser ikke ud som om jeg har fået ograderet endnu.. Men mon dog ikke de opgradere lidt hen af vejen... Ikke sikker på at de opgradere alle forbindelser der natten mellem d. 31 og d. 1.. Men glæder mig da til at få 6mbit
Har 2048/512 nu, synes egentlig det virker fint, men self. hvis de gerne vil give mig noget mere, så skal jeg da ikke hindre dem ;)...
-
Det ser ud til den nye hastighed vi har fået er 6144/512 kb/s
Nice!
2 mbit kan være ret langsom nogle gange! -
Originally posted by HyPe
Kan man se et sted på TDC's hjemmeside, om kvaliteten i ens kobber er god nok til højere hastigheder (~10mbit)?Nej, men du kan bare ringe til TDC Privat på 80 80 80 10, og bede om at få målt din linie.
-
Hej. Har selv 2048/128 webspeed. Og ja, det passer at fra igår min hastighed var fordoblet? Hvilken også undrer mig, da det først skulle være fra den. 1.04.07?
Men een anden ting går mig på. Hos mig intternet åbner meget langsomt? Har slet ikke set forskel i hastighed hvis man åbner forskellige hjemmesider? -
Originally posted by Moretti35
Hej. Har selv 2048/128 webspeed. Og ja, det passer at fra igår min hastighed var fordoblet? Hvilken også undrer mig, da det først skulle være fra den. 1.04.07?
Men een anden ting går mig på. Hos mig intternet åbner meget langsomt? Har slet ikke set forskel i hastighed hvis man åbner forskellige hjemmesider?Det er jo din latency, den bliver jo ikke bedre af at forøge hastigheden på din forbindelse... Ved ikke om du spiller, men hvis du gør så oplever du sikkert også rimelig høje pings der..?!
-
Hej. Nej, jeg spiller ikke. Synes selv at den går alt forlangsomt?
Ikke nogen problem med download osv. bare når jeg bladrer mellem forskellige links osv.
Den åbner meget langsomt? -
Originally posted by Moretti35
Hej. Nej, jeg spiller ikke. Synes selv at den går alt forlangsomt?
Ikke nogen problem med download osv. bare når jeg bladrer mellem forskellige links osv.
Den åbner meget langsomt?Okai.. Jamen enten har du en høj latency på din forbindelse, eller også er det et software problem... Hvor lang tid er det siden at du har formateret sidst..?! og hvilken browser bruger du..?! Hvis du bruger IE7.0 så må du forvente at den er en smule sløv hvis phishing filteret er slået til...
-
Har ikke fået min 4mbit/256kbit endnu, men ser da frem til det. Har altid været begrænset når jeg spiller multiplayer spil pga. min 128kbit upload, så det er da dejligt at TDC opgraderer...
-
Originally posted by MvK
Har ikke fået min 4mbit/256kbit endnu, men ser da frem til det. Har altid været begrænset når jeg spiller multiplayer spil pga. min 128kbit upload, så det er da dejligt at TDC opgraderer...Det kan jeg så kun være enig med dig i. Glæder mig også max
-
Originally posted by MvK
Har ikke fået min 4mbit/256kbit endnu, men ser da frem til det. Har altid været begrænset når jeg spiller multiplayer spil pga. min 128kbit upload, så det er da dejligt at TDC opgraderer...Hvorfor har du så ikke bare købt en bedre forbindelse med en hurtigere upload ?
-
Originally posted by GrillRotten
Hvorfor har du så ikke bare købt en bedre forbindelse med en hurtigere upload ?
Fordi jeg kun har været begrænset, det har ikke været et stort nok problem til, at jeg gad at plage mine forældre til en hurtigere forbindelse. -
Originally posted by xdream
Okai.. Jamen enten har du en høj latency på din forbindelse, eller også er det et software problem... Hvor lang tid er det siden at du har formateret sidst..?! og hvilken browser bruger du..?! Hvis du bruger IE7.0 så må du forvente at den er en smule sløv hvis phishing filteret er slået til...
Hej. Ja, det var sku' lang tid siden jeg har formateret min edb. Og ja, jeg har IE7. med phishing slået til. Tror du det kan skyldes hastighed?