QuoteDisplay MoreOriginally posted by GrillRotten
Den ene dag er man god nok til at blive moderator ... den anden dag bliver man lodset ud uden mulighed for at sige farvel. Ja, det er sgu en kynisk verden ... og det gælder tilsyneladende også for dette forum.
Den her oplevelse må sgu give nogle dårlig karma og en underlig smag i munden.
Hvis Bent virkelig var fanden i levende live, så ville vi jo nok ikke have lavet den indsamling som vi gjorde da han var syg ? - Men mange har det jo med at glemme de gode ting og fokusere mere på de dårlige. Det er ikke Bent som har ændret sig så meget som det måske kan komme til at virke i nogles øjne, men brugerne på dette forum der er skiftet meget ud. Der er kommet nye, og yngre, til som var fået verbal kamp til stregen. Noget som nogle åbenbart ikke kan tåle og så er der kommet fokus de forkerte steder.
Men nok om det ... Før eller siden må man vist indse at ens ophold på Tweak skal ophøre når man bliver gammel nok og ikke vil finde sig i den samme mængde gylle som man ville førhen fordi ens lunte naturligt nok er blevet kortere...
Bent er blevet bannet, men Chippen kan komme og gå som han vil .... Hvad sker der ?
Er Bents IP blevet bannet ? ... For så kan det jo være at hele hans bolignet ikke kan komme på Tweak. Sjov tanke ... Hvis jeg f.eks blev IP-bannet, så ville der være noget ligende 10% af min by som ikke kan komme på Tweak ... syret nok
... Håber dog ikke at det kommer der til, men man ved jo aldrig
- Der er jo sikkert også masser her på Tweak som ikke bryder sig om mig, men sådan er livet jo vel.
Én ting denne oplevelse kan vise os tydeligt er at man ikke kan gøre alle tilfredse ... Spørgsmålet er så bare om man overhovedet kan gøre NOGLE tilfredse ? ... Hmm
Burde det ikke være underordnet om man er gammel, ny, tidligere moderator eller en flink person i virkeligheden? Hvis man ikke kan følge de forholdsvis simple regler der er sat, er det fint med et ban efter min mening. I Bents tilfælde syntes jeg, at det er lidt ironisk at han selv har været en fortaler for strammere retningslinjer og påpeget mange andres fejl når han ikke engang selv kan følge dem. Det har jeg ikke meget tilovers for - ligegyldigt hvem det er