hey..
Ja, så sker det sku igen. TDC opgradere gratis hastigheden på deres internet pr. 1. april
hey..
Ja, så sker det sku igen. TDC opgradere gratis hastigheden på deres internet pr. 1. april
Håber det gælder TDC Erhverv også, ellers er der ikke meget sjov ved det for mig
Cool. Så bliver min 512/512 jo opgraderet lidt
Latterligt man kun får mere i dl og ikke up.. det da åndsvagt.
QuoteOriginally posted by Krapylet^
Håber det gælder TDC Erhverv også, ellers er der ikke meget sjov ved det for mig
Håber jeg satme også Har 4/1 nu.
Ville hellere have noget mere i upload
QuoteOriginally posted by Krapylet^
Næppe.
Erhverv og Privat køres i 2 særskilte sektioner i TDC.
QuoteOriginally posted by DXC
Latterligt man kun får mere i dl og ikke up.. det da åndsvagt.
Ja hvorfor mon
Men bliver da lækkert med dobble op på download, fra 4 til 8, men kunne self være dobbelt lækker med mere upload Godt elselskabet snart kommer hertil.
QuoteOriginally posted by urbananen
Gad vide om Webspeed går ind under bredbånd.. Det jo lækkert nok hvis det gør.
-Nårh.. Det gør det ikke kan jeg se
HER er de nye priser for webspeed
Sidst der var en opgraderingsrunde, så påvirkede det kun de små linier under 1mbit ved Webspeed, hvor folk med 2mbit på alm. bredbånd bla. fik opgraderet
Weeee! Give me some love!
Lækkert. Så får jeg jo 4mbit/512.
4/1mbit til 8/0,5mbit, hmm det må man jo lære at leve med selvom vi valgte den linje i sin tid pga uploaden
Mener jeg har privat
Og hvis jeg har, så får jeg: 6144/512 kb/s
QuoteOriginally posted by Marquis
Ja hvorfor mon
Men bliver da lækkert med dobble op på download, fra 4 til 8, men kunne self være dobbelt lækker med mere upload
Godt elselskabet snart kommer hertil.
hehe, jeg går også fra 4mbit til 8, men ville langt hellere stadig ligge på de 4mbit ned bare jeg kunne få noget mere upload. Men det vist ikke rigtig muligt med TDC.
QuoteOriginally posted by Mikkel
Næppe.
Erhverv og Privat køres i 2 særskilte sektioner i TDC.
Ja desværre.
Aner desværre ikke lige hvad jeg har nu. Må hellere få kigget efter. Vil da gerne have den opgraderet til 6mbit.
Har 2048/128, som nu bliver opgraderet til 4096/256...
Dejligt nok, men synes ærligtalt ikke jeg har brug for den ekstra download - i langt de fleste tilfælde er 2mbit rigeligt, til hvad jeg bruger internettet til. Ville langt hellere have en symetrisk linje, med noget smæk på uploaden. Venter bare på at Syd Energi snart får gravet noget fiber ned...
Yay, jeg sparer 40kr om måneden haha.
Kiggede lige på danskbredbånds side, de sætter priserne ned pr 1/4, mest på deres 25/25mb.
Så kan jeg få 15/15mbit oveni til bare 50kr/mdr, i forhold til den 10/10mbit jeg sidder på nu
Jeg syntes egentligt det er lidt mærkeligt.
Efter hvad jeg har hørt, så kører CPH-Metronet på TDC ADSL2 linje (En TDC medarbejder kom ihvertfald og skulle tjekke vores stik), men hvorfor tilbyder de det så ikke?
Jeg har selv 24/1mbit til 440 kroner om måneden (ingen fastnet telefon), og kan ikke klage over CPH-Metronets service.
Men tillykke til jer der får opgraderet.
woohoo 20 mbit til mig
jeg har DLG.dk
men det kører over tdc net
men ingen opgradering til mig
har nu 1 Mbit/ 128 Kbit
herre nedern
Mathias