QuoteOriginally posted by hot_fifty
handler du kun hos shg.dk.. LOL, jeg synes ikke så meget om dem. Jeg handler primært hos midtdata eller expressdelivery, det er samme firmaVed ikke om det må siges hørt
Har handlet det meste af det nye hardware hos SHG. Er nemmere når jeg kan få det meste ét sted. Er også godt tilfreds med SHG.
Har nogle penge liggende hos SHG, så det er også nemmere at også bestille det GTX hos dem frem for at få pengene og så handle et andet sted.
QuoteOriginally posted by hot_fifty
Grill - hvad med inno3ds 8800GTX ved shg.dk. Mærket er vel underondnet?
Alle 8800-kort er vist lavet af Flextronics and Foxconn, så forskellen er kun bundle, kassen, evt udvidet garanti og evt. overclocket version. Så ja selve mærket gør ikke den store forskel medmindre der er en spændende bundle med i det her tilfælde.
Inno3D´s bundle ser kedelig ud og da jeg ikke har tid i weekenden til noget, så gør det ikke noget hvis jeg først kan få det Asus i begyndelsen af næste uge. Men ja, er jo lidt kedeligt at vente. Asus´bundle indeholder Ghost Recon, GTI Racing og 3Dmark06 ifølge deres website. Det er vel også værd at tage med hvis prisen er den samme. Så har kærestens lillebror også noget at spille når han er på besøg