ungeren ryttes


  • Jeez, de gør det igen... Kan for ***** ikke passe vi skal ha' amerikanske tilstande når det kommer til beskyttelse af ganske almindelige håndværkere og transport af gods mm. Amen jeg er målløs, de formåer virkelig at gå over grænsen gang på gang.. Gud hvor jeg korser mig over sån en opførsel, er det her virkelig en del af danmarks ungdom ?

  • Tydeligvis aber man har med at gøre. Men okay, nu har det så bredet sig til terror. Skal de ikke sættes i båd med de andre lømler her? :))


    Det er utroligt det kan få lov til at gå så vidt - jeg håber man fra myndighederne snart tager drastiske midler i brug og får burret de klaphatte inde så længe at de er ude af puberteten når de er ude igen (høhø). Det er en skam at private firmaer skal betale prisen alene fordi man ikke direkte distancerer sig fra det. Det er det samme som at sige at man skal have de samme opfattelser som én selv, ellers skal der betales en pris. Hvor har man liige hørt det før?


    Hvis de fik en turban på hovedet havde der ingen forskel været. Terrorister (også dem uden turban, heh) kæmper for noget de tror på, men det retfærdiggører det på ingen måde. Det eneste de går ud af det er at alle andre mennesker får en mere ekstrem holdning til dem. For satan jeg afskyr de kællinger nu. De inviterer simpelthen til den arrigste omgang selvtægt nogensinde - en skam det bare vil bringe en selv ned på deres niveau. Aber.

  • Jeg er ked af at måtte copy paste igen...


    Men helt ærligt:


    »Borgerne er blevet svigtet af, at overborgmesteren ikke har været sit ansvar bevidst.«


    Med de ord lægger borgerrepræsentanten Morten Kabell fra Enhedslisten skylden for, at det kom til hærværk, vold og ødelæggelser på Nørrebro og Christianshavn over på den socialdemokratiske overborgmester.


    Han vil genfremsætte et forslag om at flytte Ungdomshuset til Stevnsgade. Og han mener, at de indbyggere, der måtte se deres biler gå op i røg eller se butikker og institutioner plyndrede og smadrede, er blevet svigtet af kommunens ledelse.


    »Jeg kan godt forstå, at de er rasende over det«.


    Fireparts-møde skal finde løsning
    Det siger han efter et møde i dag, hvor repræsentanter fra SF, Fonden bag Ungdomshuset og Enhedslisten mødtes med de unge for at tale om, hvordan de kommer videre.


    Parterne er blevet enige om at fortsætte forsøgene på at give de unge et hus, der lever op til deres fire ultimative krav - blandt dem at huset skal foræres dem af kommunen. Kabell afviser skarpt, at politikerne er med til at legitimere volden ved at snakke med bagmændene efter de voldsomme optøjer i byen.


    »Vi straffer ikke kollektivt i Danmark, bare fordi nogle begår hærværk. Vi tvangsopløser heller ikke FCK, bare fordi deres tilhængere kommer op at slås med Brøndbyfans«, konstaterer han.


    Holder fast i forslag om skolebygning
    Partiet vil derfor torsdag foreslå borgerrepræsentationen, at Ungdomshusets brugere får lov at overtage den tidligere skolebygning i Stevnsgade, som de tidligere er blevet tilbudt af Fonden Jagtvej 69, men som de afslog, fordi det ikke var kommunen, der var giver.


    Forslaget fik naboerne til at tage skarpt afstand fra udsigten til at få Ungdomshuset til kvarteret.


    Men der er ikke grund til at tro, at det vil være så slemt, vurderer Morten Kabell og peger på, at Københavns politidirektør, Hanne Bech Hansen i 1997 slog fast, at der ikke var særlige problemer med Ungdomshuset.


    hvorfor vil de dog belønne de bøller med et hus? ... de kan komme i arresten kan de, og så kan de rådne op der !

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Man sku tro de sprang ud af skolen i 1. klasse.


    Jeg tvivler squ på at de overhovedet har kvalificeret sig til 1. klasse.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    hvorfor vil de dog belønne de bøller med et hus? ... de kan komme i arresten kan de, og så kan de rådne op der !


    Lige præcis, min holdning er også voldsomt ændret her.
    Systemet og skatteyderne skylder dem ihvertfald ikke en skid længere. Man kan vel nærmest sige at de 14 millioner de ludere har ødelagt for, er mere end rigelig. Efter min mening må deres fond hele hoste op med hele skidtet. Det er ikke andet end retfærdigt - kommunen, forsikringsselskaber, private personer og firmaerne har betalt rigelig til det her.


    Stamp i jorden og tag et standpunkt. Man har fundet sig i det her længe nok.

  • det er godt at høre...


    men aprpopros ungeren...


    er der nogen at der har fået den der ungdomshus sms. hvis der er nogen der har fået den ken i så ikke lige sende den til mig på nummeret 30249766

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Lige præcis, min holdning er også voldsomt ændret her.
    Systemet og skatteyderne skylder dem ihvertfald ikke en skid længere. Man kan vel nærmest sige at de 14 millioner de ludere har ødelagt for, er mere end rigelig. Efter min mening må deres fond hele hoste op med hele skidtet. Det er ikke andet end retfærdigt - kommunen, forsikringsselskaber, private personer og firmaerne har betalt rigelig til det her.


    Stamp i jorden og tag et standpunkt. Man har fundet sig i det her længe nok.


    Uden tvivl. Men helt ærligt, hvem vil have dem som naboer? Ingen. Jeg tror det bliver ualmindeligt svært at finde et sted, uden der vil lyde et ramaskrig. Forhåbentlig da. De svin skal sgu intet have.

  • gonlaa - Er det den her du tænker på ?


    'Hist hvor Jagtvej slår en bugt, lå et ungdomshus så brugt. Pist er væk den fæle lugt, af uromagere på flugt. Væggene ej mere stå, selvom der var malet på, bøller synker halvt i knæ græder snot og råber bæ, under taget intet fnidder, autonome kom nu vid're!'

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    gonlaa - Er det den her du tænker på ?


    'Hist hvor Jagtvej slår en bugt, lå et ungdomshus så brugt. Pist er væk den fæle lugt, af uromagere på flugt. Væggene ej mere stå, selvom der var malet på, bøller synker halvt i knæ græder snot og råber bæ, under taget intet fnidder, autonome kom nu vid're!'


    :clap:


    Fed sang

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    gonlaa - Er det den her du tænker på ?


    'Hist hvor Jagtvej slår en bugt, lå et ungdomshus så brugt. Pist er væk den fæle lugt, af uromagere på flugt. Væggene ej mere stå, selvom der var malet på, bøller synker halvt i knæ græder snot og råber bæ, under taget intet fnidder, autonome kom nu vid're!'


    Øv den kan ikke stå i mit msn navn :(

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB


  • Det er et frit land vi lever i, vi har vel lov til at udtrykke os herinde, ligesom "i" har udtrykt jer ved at smadre det halve af København i weekenden?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu


    Det er et frit land vi lever i, vi har vel lov til at udtrykke os herinde, ligesom "i" har udtrykt jer ved at smadre det halve af København i weekenden?



    Tjaaaaeeeeeee , den kan så vendes og drejes. Tag nu og kig på reglerne.


    Jeg fik f.eks en advarsel for at sige til én at personen skulle tage én tudekiks??



    Her står der f.eks ting om at nogen af jer synes folk som er havnet i varetægtsfængslingen skal rådne op...



    Ved ikke om du kan se den lille forskel mellem de to ting??


  • Joh, den er nem at se. Din henvendelse var personligt rettet mod en bruger på forummet, det er hans ikke - medmindre du selvfølgelig -har- siddet varetægtsfængslet og han var klar over det. Som fredelig demonstrant går du vel heller ikke under betegnelsen "bøller".

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Jeg bliver provokeret af dit avatar. Det kunne du starte med at fjerne.


    Jeg kommer til at tænke på de der skydeskiver i Tivoli med en flok kaniner som kører frem og tilbage og som man så skal ramme :roller:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------