ungeren ryttes

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    godt gået :clap:


    Haha, klasse! Godt at se dem blive gjort mere til grin end de er i forvejen.


    Man sidder som borger også kun tilbage med en kæmpe følelse af afmagt. Man har virkelig lyst til at træde til og sætte en stopper for de aber. Så det er godt at høre at folk der bor i området viser deres utilfredshed.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Haha, klasse! Godt at se dem blive gjort mere til grin end de er i forvejen.


    Man sidder som borger også kun tilbage med en kæmpe følelse af afmagt. Man har virkelig lyst til at træde til og sætte en stopper for de aber. Så det er godt at høre at folk der bor i området viser deres utilfredshed.


    Ja at deltage med en hjælpende hånd, skader vel ikke, bare det ikke udvikler sig til selvtægt, og med deraf følge en tur i retten..
    Men man må jo godt i tilfælde bruge den for situationen betragtet nødvendige magt, til at stoppe forbrydelser..
    Og de er jo de rene forbryddere, og hærværksmænd(piger)

  • Virkeligt lækkert at beboere i nærheden viser deres utilfredshed, forhåbentlig vil flere beboere følge de andre trop så de unge virkelig kan se hvor meget det pisser resten af befolkningen af.


    Synes det her er lige præcis det der er brug for:


    Quote

    I Bjelkes Allé antændte de autonome en bil med en molotovcocktail. Men en lokal beboer, som kom kørende forbi i sin bil, standsede og slukkede hurtigt branden med en pulverslukker.



    :9xo


  • I siger bare til der inde i byen, hvis i mangler en pulverslukker eller to,.. så har jeg da et par stykker..
    Måske eget rart med en i baghånden.. :$

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel


    I siger bare til der inde i byen, hvis i mangler en pulverslukker eller to,.. så har jeg da et par stykker..
    Måske eget rart med en i baghånden.. :$


    Hvis ikke det var for at jeg tog på en uges ferie i morgen, ville jeg rigtig gerne låne en. Ville gerne være med til at holde lidt styr på mit kvarter - det kunne f.eks. være fedt at skræmme dem der prøvede at tagge i gaden. :boxing:

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Evt. lave nogle fredelige demonstrationer - mod alt det samfundsfjendske og destruktive anarki, som den gruppe vandaler tydeligt har vist praktiseret - de sidste 3 dage, ved at indrage og holde fredelige og uskyldige mennesker som gidsler.
    Så ku' de fleste deltagere i demonstrationen blive udstyret med skumslukkere, som et billede på at enhver brand vil blive slukket + et signal om, at vi ikke vil - alt det hærværk, ødelæggelse og utryghed !
    Ku' være en kanon mulighed, for at vise, at nu er det altså nok med den form for terror, bare fordi de ik' kan få deres vilje !
    Ku' se kønt ud, at alle der ikke lige fik deres vilje, teede sig på samme destuktive måde.
    Kan virkelig ikke være rigtigt, at sådan nogle snæversynede egoister, skal sætte dagsorden - i et ellers fredeligt og nogenlunde velfungerende demokratisk samfund.


    Stor respekt derimod til de beboere, der viser deres foragt - ved at handle !! Alle mennesker med bare en smule fornuft burde reagere mod denne lille gruppe vandaler - de er jo simpelthen en skændsel for dette fredelige og i mange henseende - et af de bedste steder i verden.

  • Jeg vil ønske alle de skide autonome, ville pakke deres l*rt, og rejse til bentz opdigtede ø - bare for hel*ede ud af Danmark. Og alle de "fredelige" aktivister, inkl. dig Raller, måtte MEGET gerne tage med efter min mening. Det kunne sku' være rart at slippe for jer - i er en kæmpe belastning for vores ellers udmærkede og velfungerende samfund....

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    Jeg vil ønske alle de skide autonome, ville pakke deres l*rt, og rejse til bentz opdigtede ø - bare for hel*ede ud af Danmark. Og alle de "fredelige" aktivister, inkl. dig Raller, måtte MEGET gerne tage med efter min mening. Det kunne sku' være rart at slippe for jer - i er en kæmpe belastning for vores ellers
    udmærkede og velfungerende samfund....


    I et demokratisk samfund skal der være plads til alle.


    Sådanne konflikter opstår jo når folk ikke rigtigt kan få dialogen til at fungere, nu har vi set det, og lad os dog få en ordentlig dialog fremover!

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    I et demokratisk samfund skal der være plads til alle.


    Sådanne konflikter opstår jo når folk ikke rigtigt kan få dialogen til at fungere, nu har vi set det, og lad os dog få en ordentlig dialog fremover!


    Det er selvfølgelig rigtigt nok - men man bliver sku bar så hidsig, når der er nogle, der kan være så respektløse.....

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78


    Det er selvfølgelig rigtigt nok - men man bliver sku bar så hidsig, når der er nogle, der kan være så respektløse.....


    Det er rigtigt nok, men hidsighed fører ikke til løsninger.
    Derfor der skal handles med fornuft og omtankte fremover istedet for det gøjemøj som der ofte bliver handlet med.

  • Jeg var færdig af grin da jeg læste nogle beboere havde taget kampen op :clap:


    Jeg var i København her i weekenden og her i dag omkring klokken 12:30 var der roligt ved ungdomshuset


    Vi boede på 4 sal lige ned til Nørrebrogade


    Vi vågende så op til 3 afbrændte biler 8o


    Ikke noget en jyde var vant til :))

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg er også tiltaler for, at nu må vi ha' gang i noget dialog - med dem der lige har smadret ting og brændt biler og andet af, for tja kun et par millioner + de har holdt alm. mennesker som gidsler.
    Det slår vi bare en streg over og så får de deres hus på Jagtvej tilbage. Sådan - Så bli'r alt godt igen. Halleluja ! :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Jeg er også tiltaler for, at nu må vi ha' gang i noget dialog - med dem der lige har smadret ting og brændt biler og andet af, for tja kun et par millioner + de har holdt alm. mennesker som gidsler.
    Det slår vi bare en streg over og så får de deres hus på Jagtvej tilbage. Sådan - Så bli'r alt godt igen. Halleluja ! :rolleyes:


    Det er så ikke hvad jeg siger Bentzin.
    Det JEG siger er så at når man ikke fører en ordentlig dialog så kan det desværre ende sådan, derfor skal der fremover føres ordentlig dialog.


    Men du siger så at de skal smides ud af landet kan jeg forestille mig?

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Jeg er også tiltaler for, at nu må vi ha' gang i noget dialog - med dem der lige har smadret ting og brændt biler og andet af, for tja kun et par millioner + de har holdt alm. mennesker som gidsler.
    Det slår vi bare en streg over og så får de deres hus på Jagtvej tilbage. Sådan - Så bli'r alt godt igen. Halleluja ! :rolleyes:


    Dialog er jo ikke skidt, desværre hjælper dialog med denne gruppe bare ikke meget. For de kan kun sige at Ritt skal tage sig sammen.. Så lige et interview med en 'Ditte' pressenoget fra ungeren ( hvorfor vil hun ikke stå frem med navn ?! ) , og da journalisten spurgte indtil hvad bilafbrændinger og husering af det gymnasie havde med ungdomshuset at gøre var svaret bare, 'jamen der er mange der er frusterede, og Ritt skal bare tage sig sammen' Ja hallelulja for en gang vås og udenomssnak.

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Dialog er jo ikke skidt, desværre hjælper dialog med denne gruppe bare ikke meget. For de kan kun sige at Ritt skal tage sig sammen.. Så lige et interview med en 'Ditte' pressenoget fra ungeren ( hvorfor vil hun ikke stå frem med navn ?! ) , og da journalisten spurgte indtil hvad bilafbrændinger og husering af det gymnasie havde med ungdomshuset at gøre var svaret bare, 'jamen der er mange der er frusterede, og Ritt skal bare tage sig sammen' Ja hallelulja for en gang vås og udenomssnak.


    Ja, de har en ensporet tankegang. Jeg er sikker på at der også er en masse politifolk der er frustrerede. Så må de vel bare igang med at bruge de midler som de har, og trække deres pistoler!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna


    Ja, de har en ensporet tankegang. Jeg er sikker på at der også er en masse politifolk der er frustrerede. Så må de vel bare igang med at bruge de midler som de har, og trække deres pistoler!


    - Anders


    Så ville det da for alvor først gå galt.

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by dna


    Ja, de har en ensporet tankegang. Jeg er sikker på at der også er en masse politifolk der er frustrerede. Så må de vel bare igang med at bruge de midler som de har, og trække deres pistoler!


    - Anders


    Og de tænker så sikkert at de andre har en ensporet tankegang, så er der ingen der gider dialog og så er vi på den igen.


    Så politiet skal trække pistoler mod blandt andet unge helt ned til 13-14 års alderen? Smart træk.
    Det skal nok lære unge mennesker at opføre sig ordentligt. Det har også hjulpet i Irak og Afghanistan samt alle andre steder i verdenen med konflikter, bare træk den store gøb frem og så maner folk til besindighed.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Og de tænker så sikkert at de andre har en ensporet tankegang, så er der ingen der gider dialog og så er vi på den igen.


    Så politiet skal trække pistoler mod blandt andet unge helt ned til 13-14 års alderen? Smart træk.
    Det skal nok lære unge mennesker at opføre sig ordentligt. Det har også hjulpet i Irak og Afghanistan samt alle andre steder i verdenen med konflikter, bare træk den store gøb frem og så maner folk til besindighed.


    Jeg vil delvist give dig ret. Politiet bør i hvert fald først bruge pistolen som en allersidste løsning, for pt. vil det være for betialsk løsning på problemet.


    Jeg tror dog ikke på at der kan føres en dialog med den her skare af unge mennesker. De har allerede for længe siden bevist at de ikke er åben for dialog, men at det enten er Ungdomshus eller kaos de ønsker. De har allerede fået tildelt en bygning de måtte bruge som ungdomshus, men de nægtede hårdnakket og krævede deres oprindelige sted.


    Men hvad løsningen så reelt vil være, skal jeg ikke kunne sige. ;)

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Og de tænker så sikkert at de andre har en ensporet tankegang, så er der ingen der gider dialog og så er vi på den igen.


    Så politiet skal trække pistoler mod blandt andet unge helt ned til 13-14 års alderen? Smart træk.
    Det skal nok lære unge mennesker at opføre sig ordentligt. Det har også hjulpet i Irak og Afghanistan samt alle andre steder i verdenen med konflikter, bare træk den store gøb frem og så maner folk til besindighed.


    Rolig nu, rolig nu!
    Det er ironien som jeg håbede folk kunne se. Selvfølgelig skal politiet ikke trække pistoler. Det jeg mener er at de unge hele tiden bortforklarer alt volden og hærværken med enten at det er alle de andre der gør det eller også er det samfundets skyld. De skulle hellere tage ansvar for egne handlinger.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------