Slet dem der står under sortemis. og ændre navnet til Blackbrizz og skriv den her isteden for
Navn: Blackbrizz
Realm: Balnazzar
Race: blood elf
Class: Paladin
Guild:

>> Tweakers i World of Warcraft <<
-
-
Realm: Earthen ring
Name: Hypotese
Race: Night elf
Class: Druid -
Realm:
Defias BrotherhoodCharacters:
(H) Mordai, Orc, Warrior, Level 100
(A) Marezzo, Human, Hunter, Level 92
(A) Táo, Pandaren, Monk, Level 90
+ det løse -
fredag, 26. februar 2010, 14:22
Du smider et indlæg 4 år efter sidste post.
-
Hvor mange spiller det endnu?
-
7,8 millioner... og mig. Jeg er faktisk lige startet op igen for nylig, men mest fordi jeg ikke har fået beta key til Wildstar (var med i stress test et par gange, men det var ALT for hurtigt overstået).
-
fredag, 26. februar 2010, 14:22
Du smider et indlæg 4 år efter sidste post.
Yes.. Jeg smider et indlæg 4 år efter sidste post.. Men dette topic er vel stadigvæk åbent?
Det er en sticky og folk spiller det stadigvæk? Derudover er jeg ny herinde, så jeg ville blot give mig til kende overfor andre WoW-spillere.. -
Har der ikke været en 40 - 50 millioner WoW spillere tidligere?
-
Har der ikke været en 40 - 50 millioner WoW spillere tidligere?
Ikke når det gælder antallet der har et abonnement på et givet tidspunkt. Det toppede omkring 12-13 millioner engang i Wrath of the Lich King. Nu er det nede på knap 8 millioner.Antallet der har prøvet spillet er selvfølgelig meget højere, og bliver ved med at stige. For nylig offentliggjorde de at tallet havde rundet 100 millioner.
-
Troede faktisk at der havde været mange flere.
Så er de 7,8 tilbageværende betalende spillere vel meget godt set i forhold til hvor gammel spillet reelt er.
-
Jeg hygger også stadigvæk med det
Og med de kommende udvidelser så er der jo til mange flere timer igen
btw spiller på Twisting Nether
Karganeth lvl 90 Druid
Zekku lvl 90 Hunter -
Troede faktisk at der havde været mange flere.
Så er de 7,8 tilbageværende betalende spillere vel meget godt set i forhold til hvor gammel spillet reelt er.
Absolut. Især set i forhold til at vi er henne i slutningen af denne expansion. Typisk ser man en stigning når der udkommer en ny expansion, og så et fald i løbet af tiden frem til den næste expansion. -
Jeg er også på Twisting Nether.
Sarcum - 90 Orc DK.
Listekat - 90 troll druid.
Littergob - 90 Goblin hunter.Samtidig spiller jeg mig op på:
Earthen Ring.
Shaggalot 54 Human Warrior.
-
Andre end mig der spiller den nye expansion?
Hvad synes I, i så fald? -
Tråden er fra 2014
-
Tråden er fra 2014
Det er jeg ked af Uber - det har jeg ikke set.
-
Men selvom tråden er fra 2014, så kunne den måske stadigvæk være relavant nok for de tweakers der idag spiller wow..
Hvis det er totalt no-go, så burde tråden vel ikke være sticky.. -