nu er jeg kraftedme gal jeg har alle patches og det hele men den går ned tit når jeg bare skal ind på tweak og det er kun tweak og ikke andre sider føj hvor det irriterer mig noget så grusomt... lige når man er godt i gang med at skrive så sker det

Tweak laver Fejl = Lukker alle vinduer ned
-
-
-
Originally posted by Angelus
hjælper ikke en prut skidhvis du har benyttet -extoff skulle du jo ikke kunne få en flash fejl? Da flash ikke er loaded.
-extoff er kun slået til hvis det står i en bjælke i toppen, og står på den side der vises først når IE startes.
-
Originally posted by xecuter
nu er jeg kraftedme gal jeg har alle patches og det hele men den går ned tit når jeg bare skal ind på tweak og det er kun tweak og ikke andre sider føj hvor det irriterer mig noget så grusomt... lige når man er godt i gang med at skrive så sker detJeg har det selv jævnligt på eb.dk og comon.dk mf. men kun med IE og det er flash der til syneladende fejler.
Hvis du fjerner alle MS07-0xx patches forsvinder dit problem sikkert.
-
Har også problemet både hjemme og i skolen.
Men det sker meget sjældent begge steder, noget i stil med 1 gang om dagen når jeg er hjemme, og op til 3-4 gange i løbet af 6 timer, når jeg er i skole.
Har IE 7.0 hjemme og 6.0 i skolen
-
Min har mærkeligt nok ikke gjort det i denne uge, og har intet gjort..
-
Jeg tror lige jeg prøver at formater her i løbet af weekenden...
Ikke kun pga det her, men fordi jeg tror je gahr feåt en virus
så må vi lige se om det hjælper hehe
-
Jeg fik vidst postet min for tidligt.. Eller også glemte jeg bare at banke under bordet.. Nu popper det op med fejl..
-
nåå... selv efter nyt ny formatering er det, det første den gør, samme fejl med tweak, selv om jeg havde alt hvad der skulle på.. så nu er FF installert...
nogle nogle der kan linke til det program/patch der gør FF hurtiger? mener der er sådan en ude??
-
Originally posted by Angelus
nåå... selv efter nyt ny formatering er det, det første den gør, samme fejl med tweak, selv om jeg havde alt hvad der skulle på.. så nu er FF installert...nogle nogle der kan linke til det program/patch der gør FF hurtiger? mener der er sådan en ude??
http://forevergeek.com/open_source/make_firefox_faster.php
Har selv siddet med en frisk installeret IE7 på tweak et par timer - her sker der nada...
-
Herude på skolen gik jeg ind og deaktiverede flash og det så havde jeg ikke problemet i 2dage.
Så en dag da jeg skulle bruge satte jeg det til igen, og det kom så igen...
EDIT: testede det lige, satte det til og gik så ind på thottbot.com og BANG så kom det
-
Er der stadig problemer med siden?
-
Yup
-
yuup
Men er ikke get ned siden kl... 21 ca.. men før det gjorde den det... men har også kun været på siden 2 gange kort efter 21...
-
den her fejl har jeg lige fået.. den som der pjeler at komme ofte
-
Prøv lige en ctrl + f5 nogle gange.
Jeg har ikke selv haft problemet på 3 computere siden omkring 17-18 i går fredag.
-
Jeg har haft fejlen meget på det sidste, og fik den sidste gang for en times tid siden, da jeg postede en spilnyhed i nyhedssektionen. Mega irriterende at skulle skrive hele nyheden igen.
-
-
Nogen der har fundet en løsning eller skal man til at blokke unødvendige flash-elementer for at få sin browser til at køre mere stabilt ?
-
Jeg har prøvet at deaktivere top banneret som vi ikke får via en banner annoncør for at se om det er her fejlen ligger.