Tweak laver Fejl = Lukker alle vinduer ned

• Jeg har igennem 2-3 uger kørt uden problemer, og så idag kom fejlen, 5-6 gange efter hinanden indenfor 5 min :/

Håber at det bliver løst snart, for det er da det mest irriterende skrald jeg har oplevet længe.

Og så vidt jeg har kunne læse mig til i de 3 tråde jeg har set, så er problemet IKKE et IE6 eller IE7 problem udelukkende, FF får også fejlen, så pls stop med "bare brug FF og dine problemer forsvinder" :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Originally posted by Malk
    Og så vidt jeg har kunne læse mig til i de 3 tråde jeg har set, så er problemet IKKE et IE6 eller IE7 problem udelukkende, FF får også fejlen, så pls stop med "bare brug FF og dine problemer forsvinder" :)

Kan så fortælle dig jeg ikke har oplevet et ENESTE crash med FF. Men oppe i skolen hvor jeg bruger IE6 crasher den hele tiden.. Jeg kan heller ikke gå ind på Tweak.dk med IE6 fra min egen computer, den når ikke engang at loade siden 100% før den lukker ned.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Jeg kan også godt lige slukke den tanke om IE serien..

Jeg oplever samme crash i FF, og lige så ofte som IE @ mindst 3 gange dagligt..

Og jeg har afinstalleret og installeret flash på ny, uden held ;)

Originally posted by celfa

Kan så fortælle dig jeg ikke har oplevet et ENESTE crash med FF. Men oppe i skolen hvor jeg bruger IE6 crasher den hele tiden.. Jeg kan heller ikke gå ind på Tweak.dk med IE6 fra min egen computer, den når ikke engang at loade siden 100% før den lukker ned.

Så har din PC vist et lidt andet problem end de fleste.

• Løsningen for mig har som jeg tidligere har skrevet, at køre IE uden Tilføjelsesprogrammer.. Når jeg gør det viser den ikke det øverste banner, ellers ligner alt sig selv.

Når jeg kører det på den måde er det aldrig lukket ned, men hvis jeg kører det på normal vis, så lukker den ned indenfor 5min.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Ang den fejl. Findes den også i Vista? Jeg kører med Vista Ultimate X86 og oplever flere gange om dagen at IE7 går ned. Jeg er ved at være rigtig godt træt af det!!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• ja den fejl havde jeg godt nok osse dengang at jeg kørte vista. men er lige gået tilbage til xp da at jeg ikke gider den betaversion længere. og der havde jeg så lidt problemer med IE6. men det hjalp da at jeg installerede firefox og så var det problem løst

undskyld jeg siger det med ff

• Ok, nu har jeg også installeret FF, så må jeg se om jeg vil tilbage til IE når de får fixet det.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• som "MALK" skriver i en anden tråd (tak :cheers:)
    (http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=81852&sid=)

http://www.devlib.org/blog/200…stall-fixes-crash-issues/

jeg brugte adobes løsning med uninstall og ikke "Brute" versionen.

Ser umiddelbart ud til at virke - jubii - var sku ved at være træt at denne flash fejl.

EDIT - CRAP - så kom den igen samme fejl :boxed:

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

Rettet 2 gange, sidst af Animal-mik ().