Kig lige på TV2 lige nu
glad for jeg droppede at blive kunde
Kig lige på TV2 lige nu
glad for jeg droppede at blive kunde
hvad da?
det er sjovt de først skal til at rette op på fejlene efter de er kommet i fjernsynet
-tun
Havde bestillt hos dem fordi fullrate suttede, men fik en ny router fra fullrate og det blev væsentlig bedre. Ringede til Cybercity og sagde at jeg alligevel ikke skulle have det abonnement hvilket kundeservice sagde et muggent ja til. Hvis der nu alligevel dukker en tekniker op hos mig den 28. får han skudt bollerne af
QuoteOriginally posted by DC-Freak
Havde bestillt hos dem fordi fullrate suttede, men fik en ny router fra fullrate og det blev væsentlig bedre. Ringede til Cybercity og sagde at jeg alligevel ikke skulle have det abonnement hvilket kundeservice sagde et muggent ja til. Hvis der nu alligevel dukker en tekniker op hos mig den 28. får han skudt bollerne af
hahaha...
-tun
Tjaa, der er da ingen tvivl om at den behandling som kunderne i programmet har været udsat for, er dybt uacceptabel.
Men faktum er jo også at ingen større firmaer kan sige sig fri for at have mindre dygtige medarbejdere, samt at der sker menneskelige fejl.
Personligt synes jeg at Henrik Skov reagerede meget sympatisk og forstående i udsendelsen, og det ser da ud til at de allerede har gjort noget ved sagen:
Quote fra TV2:
Cybercity har efter Bastas omtale af kundeforholdene besluttet helt at droppe bindingsperioden på seks måneder ved nye oprettelser. Det er den første internetudbyder i Danmark, som stiller kunderne frit.
Skriv til Cybercity
Hvis du har været udsat for en tilsvarende behandling, som de familier Basta viste i programmet, så skriv direkte til markedsdirektør
Henrik Skov, Cybercity.
E mail: HSK@sonofon.dk
Spørgsmålet er jo så bare om de kunder der var tale om, samt mulige andre i samme situation, nu efterfølgende får en form for godtgørelse og den behandling de har krav på.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Mikkel
Tjaa, der er da ingen tvivl om at den behandling som kunderne i programmet har været udsat for, er dybt uacceptabel.
Men faktum er jo også at ingen større firmaer kan sige sig fri for at have mindre dygtige medarbejdere, samt at der sker menneskelige fejl.
Personligt synes jeg at Henrik Skov reagerede meget sympatisk og forstående i udsendelsen, og det ser da ud til at de allerede har gjort noget ved sagen:
Quote fra TV2:
Cybercity har efter Bastas omtale af kundeforholdene besluttet helt at droppe bindingsperioden på seks måneder ved nye oprettelser. Det er den første internetudbyder i Danmark, som stiller kunderne frit.
Skriv til Cybercity
Hvis du har været udsat for en tilsvarende behandling, som de familier Basta viste i programmet, så skriv direkte til markedsdirektør
Henrik Skov, Cybercity.
E mail: HSK@sonofon.dk
Spørgsmålet er jo så bare om de kunder der var tale om, samt mulige andre i samme situation, nu efterfølgende får en form for godtgørelse og den behandling de har krav på.
Rigtigt nok, men det ville være rimelig ufedt at havne i den situation hvor at gå til TV er den eneste mulighed for at blive hørt. Det retfærdiggør at de bliver hængt lidt ud
QuoteOriginally posted by DC-Freak
Havde bestillt hos dem fordi fullrate suttede, men fik en ny router fra fullrate og det blev væsentlig bedre. Ringede til Cybercity og sagde at jeg alligevel ikke skulle have det abonnement hvilket kundeservice sagde et muggent ja til. Hvis der nu alligevel dukker en tekniker op hos mig den 28. får han skudt bollerne af
Ja gør det! Teknikeren er nemlig fra TDC og det er dem jeg har dårlige kundeerfaringer med
QuoteOriginally posted by Humpeligimp
Ja gør det! Teknikeren er nemlig fra TDC og det er dem jeg har dårlige kundeerfaringer med
LOL, jeg skal slet ikke udtale mig om TDC, så bliver jeg udelukket fra forumet da der kunne være mindreårige til stede
Tja, der er vel altid uheldige situationer uanset firma.
Har CC, og har endnu ikke haft noget at klage over. Har så heller ikke haft dem i ret lang tid.
Tjaa nu har jeg ikke set udsendelsen men havde tidligere cc i 2 år og det var der sgu ikke nogen problemer med. God service og ja ikke noget at klage over.
Med hensyn til kundeservice tror jeg faktisk at CyberCity er et af de allerbedste indenfor den branche. Dem jeg kender der er hos CC er ihvertfald godt tilfreds. Jeg har også selv haft forbindelse hos dem og der var heller ikke nogle problemer.
Det jeg tror tit er problemet er at mange af tingene kører automatisk i deres system og så når der er lidt specielle forhold så går det galt.
Man kan jo finde sager hvor det er gået galt ved alle firmaer, specielt når de har så mange tusinde kunder.
Ham den udsendte fra CyberCity beklagede jo også meget og udover at love at de pågældende sager ville blive ordnet så blev der jo også lovet nogle ting for alle andre kunder (som f.eks. at der ikke længere er bindingsperiode), og det synes jeg da egentlig i bund og grund er flot.
Skulle jeg ud og have en internetudbyder (kan i øjeblikket ikke selv vælge da jeg bor på kollegie) ville CC da stadig være et af de selskaber jeg kraftigt ville overveje.
- Anders
Syns H. Skov agerede sympatisk og i min tid hos CC havde jeg også kun positive oplevelser vedr. deres support-afd. Kundeservice virkede som den gør hos de fleste udbydere - nemlig ikke særlig godt. Da den som de fleste andre, bar præg af mange inkompente personaler.
Jeg er ikke i tvivl om, at når han lover, at der vil blive fulgt op på det. Så bli'r der gjort noget ved det.
Da jeg i sin tid startede op hos dem, var der nogle tekniske problemer vedr. noget nummer-et-eller-andet pga. af overflyttelse, som de tifold gav kompensationer for, selv om fejlen skyldtes en meget stor udbyders "klamme hånd" på dette område !
Tror også jeg vil undlade, at fortælle om mine erfaringer vedr. TDC og deres måde at behandle folk på !
QuoteOriginally posted by Bentzin
Tror også jeg vil undlade, at fortælle om mine erfaringer vedr. TDC og deres måde at behandle folk på !
Samme her, som sagt før...det ville blive for ugly
Har selv Cybercity og det hele er som det skal.. Altid god service...
Syns det er fedt de har reageret som de har, men skidt problemet overhovedet er opstået, men som flere skriver, så er det ikke enkeltstående. Jeg har haft samme problem med TDC, og ligeledes har mine forældre, har dog aldrig betalt for noget jeg ikke fik, da brok virker :p Har endnu ikke oplevet det med fullrate, men er ret sikker på de os har den slags fejl..
Btw. havde samme problem med routeren hos dem
Jeg har CC Solo, og det virker bare!! INTET her!! og har haft dem i 3-3½år nu, og det har kørt hele tiden, og hvis jeg har skullet ha fat på dem har de været perfekte til deres arbejde!
Mvh Mads
TDC er ikke et hak bedre hos mig...
Fejl i modem, lang vente tid, falder tit ud etc. jeg kunne blive ved i en evighed, derudover er prisen godt nok ikke acceptabel efter min mening.
QuoteOriginally posted by dna
Man kan jo finde sager hvor det er gået galt ved alle firmaer, specielt når de har så mange tusinde kunder.
Uden tvivl.