Indlæg af the_man

    Hej alle herinde.


    Har lidt problemer med min pc.


    Jeg vil formater den dog vil den ikke samarbejde jeg kan kun komme ind på boot menu og ligeså snart windows kommer frem hvor man skal vælge version osv. Så virker hverken tastatur og mus og kan ikke komme videre?

    Har kigget om jeg skal slå noget til eller fra i bios. Uden held.


    Bundkort Msi B450 Tomahawk max


    Nogen der kan hjælpe? Tak

    Hejsa.
    Jeg ville hører om hvordan man spotter om Thermal Pads kan genbruges eller ej? Derefter kan jeg se at der er flere forskellige farver kan man bare bruge de grå eller skal de være ens?


    Skal også bruge noget kølepasta. Efter lidt søgning på google og diverse forums kunne jeg læse mig frem til at det ikke måtte indeholde metal?
    Dem der indeholder metal er det det hvide eller det grå? Er helt grøn på det område måske nogen kan hjælpe?
    Har selv fundet dette her kølepasta http://www.coolerkit.dk/shop/arctic-cooling-mx-2-2559p.html
    Det skal bruges til GPU .. Tak

    Hej alle.
    Har en sådan en fætter man sætter i stikkontaktet så man kan få delt noget internet. Der er 2 af dem self. Den ene sidder eved routeren og den anden er i stuen så slap jeg for at trække kabler. Virker som det skal :)
    Nu har jeg så lige lavet et kontor hvor jeg har en anden pc der vil jeg også gerne have trådløs forbindelse. Har trådløs netkort i min pc men den kan slet ikke trække så meget.. Når jeg måler er hastigheden halveret. Jeg prøvede i dag at sætte den på med tp link repeateren jeg har og der kom den hurtig op på de 40 mbit. Så det er netkortet. Er der noget jeg kan gøre for at den kan få bedre forbindelse? Selv min iphone og bærbar får bedre resultat når jeg tester?
    Men ellers tænker jeg på at købe denne her : http://ipcam-shop.dk/powerline…&utm_campaign=pricerunner


    Mit nuværende kit er denne : http://www.amazon.co.uk/TP-LIN…ST=_AC_UL160_SR160%2C160_


    Kan de forbindes sammen?

    Men det er lidt smagssag og en AMD fanboy vil jo altid gå efter det :D
    Men syntes jeg hele tiden hører mere om AMD korte fejler i forhold til Nvidia.
    Er bundkortet godt på den pc jeg har valgt? Nogen herinde der kan give mig en forklaring på det område..

    Ja det bliver jo næsten den samme setup men i den pakke får jeg skærm og tastatur med så det går lige op. Så ved jeg ikke om det kan betale sig.
    Men mht. den grafikkort er der forskellige meninger i forums.
    Jeg skal ikke gamer extremt meget det er bare et par timer om dagen måske.. Så er det vel nok. Men i bund og grund er det ikke god hardware der sidder i den maskine?

    Har kigget lidt på det og det er næsten den samme setup og samme grafikkort.
    Jeg ved ikke om jeg hel har modet til at samle selv.
    Hvad syntes du om den pc jeg linker til?
    Har tænkt mig at opgrader ram til 16 gb
    og 250 ssd disk
    1000 gb ekstern harddisk
    plus trådløs netkort
    alt i alt bliver det lidt over 10444
    er det meget for sådan en pc?
    Jeg skal ikke over og game noget seriøst på den den skal bare kunne trække GTA , Battlefield, COD ..
    Kan den det? For skal snart til at have en pc der kan noget :D

    Tænker på selv at samle en. Tror godt jeg kan klarer alt det hardware der skal sættes sammen .. Der medfælger jo også nok manuel med også er youtube min ven :D
    Hvad kan i anbefale af hardware til mig? Har omkring 8000 tusinde ..

    Hej allesammen.


    Nu skal jeg ud og købe en stationær pc i stedet. Men ved ikke om jeg selv skal samle eller købe noget fra komplett.dk som er samlet?
    Har nogen erfaringer med deres pcer? Har købt diverse ting derfra men ikke deres pcer som de har samlet..
    Skal siges at jeg ALDRIG har samlet pc selv men har pillet forskellige hardware af og på .. Grafikkort ram harddisk osv.
    Ville det være dumt at springe ud i det? Hvilke cpu skal man gå efter som yder bedst for pengene? Hvilke mærke GTX er bedst?
    Har mus og tastatur resten skal jeg købe.. Har kigget lidt på brugte men tror sku ikke det er det jeg skal have. :)


    Har kun et krav det må ikke være AMD kun Intel :)


    Fra komplett.dk har jeg kigget på denne her pc : https://www.komplett.dk/komple…-i35-gtx970-edition/10946

    :9xo :9xo Okay tror nu også godt at en inkjet printer er okay for mig. Den mafia linker til skulle være meget god åbenbart.. :) jeg skal helst have en printer med scanner osv.


    Men den HP mafia scanner til kan jeg printe via min iphone eller pc gennem wifi? Så køber jeg nemlig den :)