Basta omkr. Cybercity

• Havde bestillt hos dem fordi fullrate suttede, men fik en ny router fra fullrate og det blev væsentlig bedre. Ringede til Cybercity og sagde at jeg alligevel ikke skulle have det abonnement hvilket kundeservice sagde et muggent ja til. Hvis der nu alligevel dukker en tekniker op hos mig den 28. får han skudt bollerne af :))

Originally posted by DC-Freak
    Havde bestillt hos dem fordi fullrate suttede, men fik en ny router fra fullrate og det blev væsentlig bedre. Ringede til Cybercity og sagde at jeg alligevel ikke skulle have det abonnement hvilket kundeservice sagde et muggent ja til. Hvis der nu alligevel dukker en tekniker op hos mig den 28. får han skudt bollerne af :))

hahaha... :cheers:

-tun

• Tjaa, der er da ingen tvivl om at den behandling som kunderne i programmet har været udsat for, er dybt uacceptabel.

Men faktum er jo også at ingen større firmaer kan sige sig fri for at have mindre dygtige medarbejdere, samt at der sker menneskelige fejl.

Personligt synes jeg at Henrik Skov reagerede meget sympatisk og forstående i udsendelsen, og det ser da ud til at de allerede har gjort noget ved sagen:

Quote fra TV2:

Cybercity har efter Bastas omtale af kundeforholdene besluttet helt at droppe bindingsperioden på seks måneder ved nye oprettelser. Det er den første internetudbyder i Danmark, som stiller kunderne frit.

Skriv til Cybercity

Hvis du har været udsat for en tilsvarende behandling, som de familier Basta viste i programmet, så skriv direkte til markedsdirektør
    Henrik Skov, Cybercity.
    E mail: HSK@sonofon.dk

Spørgsmålet er jo så bare om de kunder der var tale om, samt mulige andre i samme situation, nu efterfølgende får en form for godtgørelse og den behandling de har krav på.

• Rigtigt nok, men det ville være rimelig ufedt at havne i den situation hvor at gå til TV er den eneste mulighed for at blive hørt. Det retfærdiggør at de bliver hængt lidt ud :))

Originally posted by DC-Freak
    Havde bestillt hos dem fordi fullrate suttede, men fik en ny router fra fullrate og det blev væsentlig bedre. Ringede til Cybercity og sagde at jeg alligevel ikke skulle have det abonnement hvilket kundeservice sagde et muggent ja til. Hvis der nu alligevel dukker en tekniker op hos mig den 28. får han skudt bollerne af :))

Ja gør det! Teknikeren er nemlig fra TDC og det er dem jeg har dårlige kundeerfaringer med ;)

Originally posted by Humpeligimp

Ja gør det! Teknikeren er nemlig fra TDC og det er dem jeg har dårlige kundeerfaringer med ;)

LOL, jeg skal slet ikke udtale mig om TDC, så bliver jeg udelukket fra forumet da der kunne være mindreårige til stede :T

• Tjaa nu har jeg ikke set udsendelsen men havde tidligere cc i 2 år og det var der sgu ikke nogen problemer med. God service og ja ikke noget at klage over.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Med hensyn til kundeservice tror jeg faktisk at CyberCity er et af de allerbedste indenfor den branche. Dem jeg kender der er hos CC er ihvertfald godt tilfreds. Jeg har også selv haft forbindelse hos dem og der var heller ikke nogle problemer.

Det jeg tror tit er problemet er at mange af tingene kører automatisk i deres system og så når der er lidt specielle forhold så går det galt.

Man kan jo finde sager hvor det er gået galt ved alle firmaer, specielt når de har så mange tusinde kunder.

Ham den udsendte fra CyberCity beklagede jo også meget og udover at love at de pågældende sager ville blive ordnet så blev der jo også lovet nogle ting for alle andre kunder (som f.eks. at der ikke længere er bindingsperiode), og det synes jeg da egentlig i bund og grund er flot.

Skulle jeg ud og have en internetudbyder (kan i øjeblikket ikke selv vælge da jeg bor på kollegie) ville CC da stadig være et af de selskaber jeg kraftigt ville overveje.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Syns H. Skov agerede sympatisk og i min tid hos CC havde jeg også kun positive oplevelser vedr. deres support-afd. Kundeservice virkede som den gør hos de fleste udbydere - nemlig ikke særlig godt. Da den som de fleste andre, bar præg af mange inkompente personaler.

Jeg er ikke i tvivl om, at når han lover, at der vil blive fulgt op på det. Så bli'r der gjort noget ved det.
    Da jeg i sin tid startede op hos dem, var der nogle tekniske problemer vedr. noget nummer-et-eller-andet pga. af overflyttelse, som de tifold gav kompensationer for, selv om fejlen skyldtes en meget stor udbyders "klamme hånd" på dette område !

Tror også jeg vil undlade, at fortælle om mine erfaringer vedr. TDC og deres måde at behandle folk på !

• Syns det er fedt de har reageret som de har, men skidt problemet overhovedet er opstået, men som flere skriver, så er det ikke enkeltstående. Jeg har haft samme problem med TDC, og ligeledes har mine forældre, har dog aldrig betalt for noget jeg ikke fik, da brok virker :p Har endnu ikke oplevet det med fullrate, men er ret sikker på de os har den slags fejl..
    Btw. havde samme problem med routeren hos dem ;)

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• TDC er ikke et hak bedre hos mig... :D

Fejl i modem, lang vente tid, falder tit ud etc. jeg kunne blive ved i en evighed, derudover er prisen godt nok ikke acceptabel efter min mening. :crazyeyes: