Basta omkr. Cybercity

Originally posted by _WHAT_
    Tjaa nu har jeg ikke set udsendelsen men havde tidligere cc i 2 år og det var der sgu ikke nogen problemer med. God service og ja ikke noget at klage over.

Der vil altid være uheldige situtationer med alle store selskaber.

Jeg har tidligere haft Cybercity is næsten 8 år, fordelt på to forskellige boliger. Jeg havde aldrig problemer med dem som ikke var fuldt ud tilgivelige.

Nu har jeg haft Fullrate i et godt stykke tid, og dem har jeg ingen problemer har med heller.

CC klarede sig vist ret flot i den udsendelse... thumps up

Originally posted by Svan
    TDC er ikke et hak bedre hos mig... :D

Fejl i modem, lang vente tid, falder tit ud etc. jeg kunne blive ved i en evighed, derudover er prisen godt nok ikke acceptabel efter min mening. :crazyeyes:

skift til noget der er billigere og bedre?

-Mathias

• Har heller aldrig haft problemer med Cybercity..

For en månedstid siden fik jeg en regning fra dem, med rykker gebyr på 400 kr. og tænkte jo straks What ?..

Så ringede jeg ind og snakkede med dem.. og fandt ud af de have fået post retur fra min adresse, selvom jeg før havde modtaget fra dem.. så fandt vi ud af at der stod et komma forkert i mit husnr. som supporteren regnede med var problemet. Så jeg fik besked på at rive min regning i stykker, han sagde god weekend og det var så det.. Kanon hurtig respons og lækker måde at håndtere det på..

• jeg bruger tdc, og er faktisk ok tilfreds med det. Har haft brug fro hjælp et par gange, og de har såmænd da været ret gode til at hjælpe og vejlede.
    Forsøgte mig lige med tele2, men uha, kan kun sige det samme om tele2, som andre om tdc.. uhyggeligt du..
    tror dt er meget forskelligt hvordan man oplever det.

• Jeg kender en der er tekniker hos cybercity.

Ifølge ham er der ikke nogen faste regler for hvad man skal kunne for at blive ansat som supporter.

Og der er stor forskel på hvad de kan. Derfor er det også forskelligt hvor god hjælp folk oplever at få.

Samtidig er der også stor forskel på hvor gode kunderne er til at fatte hvad
    det er deres PC og internet egentlig går ud på.

Det nemmeste, hvis man ikke fatter en brik af noget, er at sige at supporten er dårlig.

Personlig er jeg glad for cybercity, som jeg har haft lige fra ADSL kom frem.

Eneste bommert var da jeg meldte flytning 6 uger i forvejen for ikke at komme til at vente 6 uger på en tekniker i min nye lejlighed.

Der havde supporteren "michelle" glemt at bestille teknikeren, så jeg kom til at vente 6 uger alligevel. X(

• Det samme er gældende ved TDC. Der er ingen faste krav, men der stilles til gengæld nogle ret store krav mht. at være lærenem og have flair for IT og teleprodukter.

Man får gerne nogle ugers kursus, og så skal man være klar. Kan man ikke føle med, så ryger man bare af. Og betvivl ikke: Der er et hav af viden og ting man skal have styr på, for at fungere som supporter, så jeg synes kun det er rimeligt at have lidt overskud tilovers for sin supporter. :)

Lige et par ord fra en "insider". :))

• Intet bedre end at vente i kø i lang tid og så få fat i en dansk talende supporter med kraftig indisk accent! :$

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe