Xbox360 køb på QXL i maj 06. Snydt for 2400 kr.

  • Til folks info har jeg idag fået et brev ind af døren fra retten i Glostrup om at gutten her skal betale mig de 2400,- tilbage inden 14 dage.


    Havde egentlig glemt denne sag lidt, og kan huske politiet sagde de ikke kunne gøre noget dengang, men altså nu over fire år efter er der åbenbart sket noget :D


    Så vi må se om jeg modtager de penge!

    CPU: Intel Core i5-4690K, Quad Core 3.5GHz
    Bundkort: Asus Z97-P
    Ram: 8GB HyperX Fury DDR3 1600MHz
    Grafikkort: Sapphire Radeon R9 270X 2GB GDDR5
    PSU: Corsair TX 650W
    Harddisk: Seagate Barracuda 1TB
    Headset: Creative Sound Blaster Tactic3D Alpha
    Tastatur: Logitech G15 Refresh

    Mus: Logitech MX1000 Laser mus
    Skærm: 22" Samsung SyncMaster T220

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkelsen
    Til folks info har jeg idag fået et brev ind af døren fra retten i Glostrup om at gutten her skal betale mig de 2400,- tilbage inden 14 dage.


    Havde egentlig glemt denne sag lidt, og kan huske politiet sagde de ikke kunne gøre noget dengang, men altså nu over fire år efter er der åbenbart sket noget :D


    Så vi må se om jeg modtager de penge!


    Det er jo som at få penge tilbage i skat :D

  • Lækre penge og få lige her op til sommer, hvis de altså kommer :drink: ... Tror også jeg havde glemt sådan en sag efter de år.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Det er jo som at få penge tilbage i skat :D


    Ja vel og mærke hvis man overhovedet modtager pengene.


    Men det er da godt at høre de har gjort noget ved det i den her sag.


    Dem der snyder på nettet slipper nemlig alt alt for let fra det.


  • Helt enig...


    Blev selv snydt herinde på siden af Raymond for en bærbar, hvilket også kom for retten, og da de 14 dage var gået havde jeg ikke modtaget nogen betaling.. Derfor henvendte jeg mig til Fogedretten, som så også tog tagen op..


    Det hele endte dog desværre ud i af Raymond fik gældssanering, og slap derfor at skulle betale beløbet..


    Simpelthen for ringe system, men alt alt alt for mange smut huller.. At køre sag i danmark er lidt ligsom at holde på så meget sand som muligt i en si...

  • kan da kun sige tilykke med at du får de 2400 tilbage, angående qxl kan jeg kun sige at de holder samme niveau som de gjorde dengang...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • det sq da lækkert, hvis du altså for dem :)




    jeg har kun dårlig erfaring med QXL, købte en telefon, men så den aldrig og gutten forsvandt også pludselig og QXL var ligeglade med det, det godt nok længe siden men tror ikk QXL har ændret sig overhoved...
    handel aldrig på QXL...

  • Lige præcis nitan. Det er også hvad jeg er bange for at der sker. Har på fornemmelsen at jeg nok ikke ser de penge, og der står også at jeg kan give sagen videre til fogedretten, men det her ender nok som i din sag :-( Ved ærlig talt heller ikke hvordan han skal kunne give mig de penge, men det er vel formentlig i form af en check!


    Men trods alt er jeg da glad for at der blev gjort mere ved det fra politiets side! Nu venter jeg og ser hvad der sker :)

    CPU: Intel Core i5-4690K, Quad Core 3.5GHz
    Bundkort: Asus Z97-P
    Ram: 8GB HyperX Fury DDR3 1600MHz
    Grafikkort: Sapphire Radeon R9 270X 2GB GDDR5
    PSU: Corsair TX 650W
    Harddisk: Seagate Barracuda 1TB
    Headset: Creative Sound Blaster Tactic3D Alpha
    Tastatur: Logitech G15 Refresh

    Mus: Logitech MX1000 Laser mus
    Skærm: 22" Samsung SyncMaster T220

  • Man må da håbe at du får pengene. Min fætter "købte" for mange år siden en bærbar af en gut i Norge for omkring 18.000 NOK, men den dukkede aldrig op. Der blev lavet en sag på det gennem noget klage/forbruger-halløj som min fætter vandt og nordmanden skulle betale pengene tilbage. Der skete aldrig noget og min fætter opgav og glemte mere eller mindre sagen. Så efter 4-5 år blev der lige pludselig betalt. Det kostede ham over 41.000 NOK, da der ud over gælden skulle betales renter og sagsomkostninger.
    Vi ved ikke helt hvorfor der lige pludselig blev betalt, men vi tror det var fordi nordmanden skulle låne et større beløb f.eks. til bolig, men kunne ikke komme til det fordi han stod i et eller andet register og derfor var tvunget til at få det ud af verden.


    Jeg håber dog ikke at du skal vente lige så længe.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------