Jeg og FlexQ skulle ned og spille snooker og gæt hvor vi endte?
Bilen stod på bunden, næsten i et lyskryds
SÅ vi måtte finde 2 skovle og ellers bare igang, folk kiggede og smilede af os:D
Har DU/I oplevet noget lignene?
Jeg og FlexQ skulle ned og spille snooker og gæt hvor vi endte?
Bilen stod på bunden, næsten i et lyskryds
SÅ vi måtte finde 2 skovle og ellers bare igang, folk kiggede og smilede af os:D
Har DU/I oplevet noget lignene?
det skal lige siges at jesper fik den til at sidde fast 3 gange før vi kom der fra!!!!
Jep . Midt ude på landevejen idag! Mig og min 67årige mormor, herre fedt! Sådan en rigtig "kvinde-i-nød" sitiuation .
Hvor jeg dog bare HADER sne X(.
Lyder nu meget sjovt, det I var udefor :p
QuoteOriginally posted by FlexQ
det skal lige siges at jesper fik den til at sidde fast 3 gange før vi kom der fra!!!!
Hvad fanden skulle jeg gøre? Jeg kan jo ikke gøre for de ikke gider at rydde vejene i aalborg?
Vi kunne have kørt en anden vej?
Her nede hos os ka det højest ske at den sejler væk mens jeg sover.. Det regner som ind i helvede..
QuoteOriginally posted by Carina
Jep . Midt ude på landevejen idag! Mig og min 67årige mormor, herre fedt! Sådan en rigtig "kvinde-i-nød" sitiuation .
Hvor jeg dog bare HADER sne X(.
Lyder nu meget sjovt, det I var udefor :p
Var det en kvinde der sad ved rattet?
He, sådan kan det gå..
Her, helt ude i Vestjylland er der ikke så meget som et snefnug
Jepper
QuoteOriginally posted by Shooqer
Hvad fanden skulle jeg gøre? Jeg kan jo ikke gøre for de ikke gider at rydde vejene i aalborg?
Og imens jesper sad inde i varmen inde i bilen kunne jeg pænt stå udenfor, uden stop i 3 kvarter i sneSTORM, mit hår var iset total til, det var en stor isklump.
Imens jesper havde varmen... inde i bilen... tsk tsk !
QuoteOriginally posted by FlexQ
Og imens jesper sad inde i varmen inde i bilen kunne jeg pænt stå udenfor, uden stop i 3 kvarter i sneSTORM, mit hår var iset total til, det var en stor isklump.
Imens jesper havde varmen... inde i bilen... tsk tsk !
Der var dejlig varmt
QuoteOriginally posted by Shooqer
Nej synes faktisk også knudepunkterne på vej ud af aalborg var lavet til en pæn is- og snebane, ret trist, men de kan jo ikke være alle steder. Frygtede godtnok at køre hjem fra arbejde i dag, men klarede mig da heldigvis op af både den 1. og 2. bakke som skulle forceres på vej hjem, den 1. i krydset der ved Skelagervej - Hobrovej - Over kæret. Men det gik heldigvis fint, bare trist at glo 1½ i bil med 40km/t, thank god cd-afspiller er opfundet
Da jeg skulle ind ad vores indkørsel stødte jeg også på en halv meter høj snedrive, havde jeg ikke lige regnet med, så der var jeg, med røven stadig stikkende ud på den store vej.. heldigt! Heldigvis bor jeg på en gård, så min far fyrrede op for en traktor og fik mig fri inden der var nogen der fandt på at køre ind i mig.. Men godt nok nogle sindsyge snedriver.. sidst jeg så var der flere på 1m+, mig og kæresten skal også lege snekamp i morgen!
//Out - EcoPa
Hvilken sne? Vi har fået lidt slud men det er tøet væk
Jeg skulle hjem med linie 15 her i Århus, og bussen ender selvfølgelig med at køre fast midt i en mørk snestorm og midt i Gellerupparken, Danmarks nr. 2 største Ghetto. Hyggeligt
Så jeg blev lige nødsaget til at klare resten af vejen (2 km) til fods.
Denne sne:D
Vi fik snefri fordi busserne ikke ville køre mere.
Og lige uden for mit vindue står der en bil i en halv meter sne
Sneen er dog nået til herning
QuoteOriginally posted by nano
Vi fik snefri fordi busserne ikke ville køre mere.
Og lige uden for mit vindue står der en bil i en halv meter sne
Snedriven udenfor mit vindue er 80cm høj
Ja det tror jeg nok jeg har oplevet i dag.
Her i københavn har vi haft sneSTORM! Hele fu*king dagen!!
har været nede og ligge 2 gange på cyklen.. arh.
Men ja, sådan er det. Og håber bare ikke der kommer frost hele natten..
Haha LEARN!!!
Også dig Raller!!! Haha, ej man må ikke drille..........SOM OM!!! HAHAHAHA!
Gad jeg faktisk godt at se
Så der jo os andre der på cykel. Aftenen før i dag, dvs. i går, havde jeg gjort alt tøj etc. klar til den barske cykeltur. Da jeg så cyklede erfarede jeg at jeg egentlig godt kunne bruge en form for briller, evt. solbriller, for man kan se NADA med al den is mod øjnene, og så går det PÆÆÆNT langsomt!!