Dommen i Tønder sagen

• Det er jo et fuldstændig sindsygt forslag. Hul i hovedet.

Originally posted by Butcher

Det er jo et fuldstændig sindsygt forslag. Hul i hovedet.

Det har du ret i, men der er en der har talt over sig der, det er jo hvad vi alle tænker, men ved at det er uforsvarligt.

Originally posted by FlexQ

Det har du ret i, men der er en der har talt over sig der, det er jo hvad vi alle tænker, men ved at det er uforsvarligt.

Jeg tænker nu heller ikke det for mig selv. Jeg synes det er en fuldstændig grotesk løsning. Det ville ikke ændre en skid, tankegangen er jo stadig den samme.

Originally posted by Burger

Nu kender jeg folk der kan berette om domme indenfor samme del af straffeloven dog med lavere fængselsstraffe, og ligemeget hvor de ender, så vil de være lavest i hierakiet, og han skal nok få nogle meget hårde år bag lås og slå.

gir dig 100% ret. men de sender ham ikke der hen hvor han burte, nemlig hen til rockerne... det er en skam

Det er jo et fuldstændig sindsygt forslag. Hul i hovedet.

Jeg ville nu stemme for, for medicinsk kastration, så de mister lysten til "sex"...

Det er fandme sygt. Det er jo ligesom Rusland eller Hitlers nazirige. Det er sgu ikke meget bedre end det han har gjort mod pigerne...

Jeg ville med go tro, uden vider med glæde gi en Pædofil sådan nogle piller, bare det jeg VED han vil miste lysten til sex og muligvis ikke gøre det mere, og han ikke kan få børn, det ville gøre mig glad.. ville dog heller bare tag en hækkesaks og.... Snap!

• At vedkommende skulle have dødsstraf og livstid som det er nævnt her i tråden er jo helt hen i vejret. Men det forslag som DF er kommet med med hensyn til medicinsk kastration synes jeg er godt. Det beskytter andre børn for at blive udsat for lignende ting (fra denne person ihvertfald).

Om 10 år er nok er lidt svær at sige. Jeg havde bestemt ikke haft ondt af vedkommende hvis han havde fået maximum straf (12 år).

Derimod synes jeg nogle af de andre domme i sagen er alt for milde.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Jeg synes ikke det er rimeligt, langt fra, men på den anden side tror jeg ikke nogen straf kunne være tilstrækkelig i et tilfælde som det her. Har stemt nej.

Har også hørt, at når faderen kommer ud, må han aldrig være sammen med børn under 18 uden politiets tilladelse. Ikke engang som gæst i et hjem, eller hos familie eller noget. Det synes jeg er godt.