S: DVD-r skiver (har lavet en lille fejl)

  • undskylder de sene besvarrelser, men jeg har været sneet inde et stykke herfra uden internet....



    Der er 300 stk. tilbage hvis alle holder ved deres køb, men har kun fået personlig info tilbage fra en der vil have 200 stk.... Så i mine øjne er der 1800 stk. tilbage.... Så kom med jeres info'er så har vi en handel....


    Jeg har sendt mail til alle de sidste besvarelser, pånærr


    Pancake


    eftersom din mail kommer tilbage.... hvilken mail kan jeg sende info til og hvor mange vil du have?

    Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds


  • Øhh jeg har da sendt en mail tilbage ang. 400stk, modtaget fra andreasjohnke@cyclingpost.com... hvis du ikke har modtaget den, så send lige en mail til andreasjohnke@hotmail.com i stedet for, da min nuværende mail er nede...


  • Hej
    Jeg var skrevet op til 100 stk. men rettede det i returmailet at jeg er interesseret i 200. Regner med at mailet er kommet igennem.

  • Har du stadig nogen tilbage `?? Hvis ja gider du ikke smide dit nr til mig via. pm. Så kommer jeg og henter dem :D Er selv fra viborg. JEg skal ha 200 stk

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Quote

    Originally posted by tunfisk
    hmm ja er der nogle tilbage og hvad er forskellen på dvd-r og dvd+r?



    Mathias!


    nogle dvd afspillere kan feks. kun afspille dvd-r eller omvendt, men de fleste klarer alt. som regel de billige bambus-mærker
    sorry for ot.


    Merling :ph34r:

  • Hvor mange er der tilbage? er intra i 2 stakker hvis det er

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Originally posted by recruit



    Er du sikker på at du kan det??


    Har næsten lige snakket med dem, vi må finde en bil og køre ned til ham og overbevise ham om at det er en fejl han har begået, og at vi skal have penge eller skiver.


    ?