S: DVD-r skiver (har lavet en lille fejl)

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    Har næsten lige snakket med dem, vi må finde en bil og køre ned til ham og overbevise ham om at det er en fejl han har begået, og at vi skal have penge eller skiver.


    ?



    Jeg prøver lige at ringe til ham i aften. Det kan jo være at han bare har haft meget travlt.

  • Quote

    Originally posted by recruit
    Har lige snakket med sælger. :clap:


    Han har været på ferie. Derfor har han ikke svaret. Så skiverne skulle være på vej. :clap:


    hvis det ikke sker, så må vi jo tage Hr. Alubat med ned og snakke med ham :)

  • Hey Fellows....


    Sry men 4 dage før jeg skulle på ferie gik min bærbar ned, med ALLE info'er på... Så har jeg lige været på Gran Canarie et stykke tid og er lige kommet hjem... Beklager alle de gener jeg har medbragt.... Men gennem min netbank har jeg fundet de info'er på folk der har betalt og skiverne er blevet afsendt, så folk der har betalt skulle alle have modtaget idag.....


    Salget er stadig åbent og jeg har 1700 stk. tilbage.... De folk der har skrevet først i forumet har self. førsteret.....


    Men jeg skal lige vide hvem af jer der stadig gerne vil have og hvis der er flere tilbage så hvem der gerne vil købe nu.....


    Skriv jer på her i forummet og send mig en mail med alle jeres personlige infos: navn, adresse, postnummer + by og tlf. nummer og antal.....


    min mail er jepo@jeposalg.dk ....


    Undskyld generne endnu engang.....


    Venlig Hilsen
    Porup

    Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds


  • Hey


    Vil lige hører om du har sendt en kasse med 400skiver i? enten til aalborg eller hadsund?

  • Jeg har sendt en med 400 i til Ålborg. men det var den til recruit... tror ikke du har betalt.....

    Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds

  • Andreas... Jeg har sendt dig en mail med info.... Ring venligst herom....



    Resten har jeg ikke hørt noget fra.... Så vi er nede på 1300 tilbage....

    Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds