Sad og tænkte på hvor mange der endelig har IKEA ting.. jeg har selv "hele" stuen... eller iverfifald en del ting der inde hehe...
hvad med jer?
Sad og tænkte på hvor mange der endelig har IKEA ting.. jeg har selv "hele" stuen... eller iverfifald en del ting der inde hehe...
hvad med jer?
Ja, jeg har nogle glas, et par skåle og en musemåtte fra IKEA
var selv der oppe da jeg flyttede sidat og bruge vel en 7000 eller noget
ikke lige til jeg ved af. men det kan da være der har sneget sig en reol.. skal jeg ikke lige kunne sige.
Jeg har faktisk en del ting der er købt hos IKEA, det er dog mest køkkenartikler.
Derudover er mit sofabord fra IKEA - Ikke fordi det er synderligt pænt, men fordi det er praktisk.
Mit TV-bord er forresten også fra IKEA...
Næh det tror jeg ikke. Men jeg skal da nok få noget. Gider da ikke svare i pollen, da jeg så ville skulle svare "Nej! fandme nej". Mærkelig poll igen igen.
Har nogle småting mest i køkkenet! Det er nu ellers ganske fine ting synes jeg, men der er jo langt til IKEA , og det er immervæk ikke så sjovt når man ikke har bil at handle i IKEA heh, så her står den mest på jysk og biva
QuoteOriginally posted by Butcher
Næh det tror jeg ikke. Men jeg skal da nok få noget. Gider da ikke svare i pollen, da jeg så ville skulle svare "Nej! fandme nej". Mærkelig poll igen igen.
ja, der er en del mærkelige poll... men du svare altid i dem... sååå
Har lidt småting fra IKEA. De har mange praktiske ting og nips. Men en stor del af deres udvalg er godt nok også noget bras. Men man betaler også derefter, så det er vel fair nok.
Har intet... tror jeg... ved det ikke... Går ikke så meget op i sådanne ting, er ikke flyttet hjemmefra endnu.
Har en del af grejet, men møbler og sådan noget, kunne godt tænkes at blive ikea - hvis det ikke er for dyrt, de har en masse fede ting.
Har en væg-reol til dvd-film (som er allllt for lille), men det er også det eneste.
Jeg har lidt småting fra Ikea i køkkenet.
Ikea er helt fint, dog ligger det lidt for langt væk for mit vedkommende.
Mit husalter er fra IKEA: Et kæmpe hjørneskrivebord med rigelig plads til min 21"
CRT skærm og alle mine mange peripherals.
QuoteOriginally posted by Angelus
ja, der er en del mærkelige poll... men du svare altid i dem... sååå
Jeg har netop ikke svaret i pollen. Læs hvad jeg skriver.
Nope, har ikke engang set en forretning her i Jylland
QuoteOriginally posted by Kenny
Nope, har ikke engang set en forretning her i Jylland
Den findes også kun i Århus N.
Har svaret "Nej fanme nej" selvom jeg intet har imod Ikea. Synes tværtimod de har nogle fede ting.
Så nogle skod svarmuligheder, som altid.
QuoteOriginally posted by Butcher
Jeg har netop ikke svaret i pollen. Læs hvad jeg skriver.
det her er så andet svar fra dig
Han mener nok at stemme i afstemningen skal du se.
QuoteOriginally posted by Berleburg
Han mener nok at stemme i afstemningen skal du se.
ved jeg da godt... men han svare stadig i trådene... og det er i mine øjne, et svar... så er jeg ligeglad om han voter eller aj