Jep, har et par ting.
Dem der udelukkende siger at man får hvad man betaler for er en flok idioter.
Dem der udelukkende siger at man får gode ting i IKEA er også en flok idioter.
IKEA har både gode og dårlige ting. Nogle er bang-for-the-buck set i forhold til at man skulle vade over vejen og give f.eks 30% mere for den samme vare bare med et andet navn.
Minder mig lidt om det der på et tidspunkt blev skrevet i en tråd om senge ... " du får hvad du betaler for " ... klaphat ... Jeg sover sgu ikke 4 gang så godt i en seng fordi jeg betaler 4 gange så meget for den
Står mit TV bedre fordi det står på et 15.000 kr mødel frem for på et 1.500 kr mødel ? - Spånplane er sgu spånpalde. Giver man 15.000 kr for et møbel lavet i spånplad, så er man sgu en klathat - Ud over det, så er man en klaphat hvis man giver 15.000 kr for et møbel der ligner noget til 1.500 kr
Kan ikke se gå fri fra at have møbler i spånplade da mit TV-møbel er lavet af sammeklisteret sæbespåner med træduft ... aka. spånplade, men ud over det så skulle det forbydes at lave møbler i sådan noget crap .... ... fæld nogle flere træer og så send så spånpladerne ned til afrika istedet for. (just kidding)
Hvis man bruger sin fornuft, så kan man komme længere end hvis man bruger røven til at tænke med
Kærestens sovesofa er vist fra IKEA. Kan ikke huske hvad jeg har som er fra IKEA, men går jeg på opdagelse i køkkenet, så finder jeg nok lidt af hvert frem.
... hov ja ... nogle glas og nogle syret the-kopper ... Det er købt i IKEA ...
PS. Svenskere sucks ... Dem der siger de kan bygge møbler er også nogle idioter. Svenskerne bygger sgu da ikke IKEA-møblerne. Lortet bliver lavet i thailand af en luder i hendes frokostpause og vi samler dem ....