• Så kom jeg sku til at prøve WOW.


    Jeg hentede den gratis version. Skulle jo lige se om det var noget for mig. Desværre må jeg indrømme at jeg sku blev fanget af spillet. Så nu overvejer jeg at købe det.


    Men hvis jeg køber spillet skal jeg så starte forfra? Eller kan jeg forsætte med den mand jeg har lavet i trail versionen???



    Er der en klasse som er at foretrække frem for de andre?



    Jeg spiller lige nu som Warrior.



    Håber at der er nogen som har lidt gode råd

  • Så vidt jeg har forstået kan du godt fortsætte på den charc som du har oprettet i "demoen"


    og med hensyn til class er der ingen som er at foretrække, som jeg ser det, hvis din warrior passer til dig så er det jo det som du skal spille, du kan jo eventuelt prøve at lave en af hver, og spiller dem til lvl 10-15 det tager ikke ret lang tid, men du får et godt indblik hvordan de er at spille...


    Det er jo bedre at lave en som passer til dig end det er at lave en som er overpowerd i den patch som er ude nu !


    men prøv dig frem.

  • Du kan sagtens fortsætte den karakter som du har startet i trial hvis du går ud og køber spillet.
    Og som allerede sagt så spil den class du foretrækker, nogen classes er mere overpowered end andre, men alle classes er skam konkurrencedygtige :)

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Quote

    Originally posted by lokkedue
    Du kan sagtens fortsætte den karakter som du har startet i trial hvis du går ud og køber spillet.
    Og som allerede sagt så spil den class du foretrækker, nogen classes er mere overpowered end andre, men alle classes er skam konkurrencedygtige :)


    syntes ikke rigtig der er nogle som er overpowerd, måske nogle som har en lille fordel, men det kan jo nå at ændre sig 40 gange inden du når 70, så det er jo bare at tage den class som passer til dig og komme igang med at spille.


    Men jeg syntes også at warrior er et godt valg. Også selvom at der er mage som klager over dem for tiden.

  • Tror alligevel at jeg beholder min warrior.



    Når jeg engang modtager mit spil skal jeg så bare installere det oven i trail versionen? eller hvordan? Ville jo gerne forsætte her fra hvor jeg er kommet til.

  • Jeg vil tro at du bare skal installere spillet når du får det... så er der nok en mulighed under account managedment for at "opgraderer" din trail account til en "real" account


    men det er kun sådan jeg kan forestille mig det skal gøres.... ved det ikke med sikkerhed.

  • Quote

    Originally posted by Vorsaa
    Jeg vil tro at du bare skal installere spillet når du får det... så er der nok en mulighed under account managedment for at "opgraderer" din trail account til en "real" account


    men det er kun sådan jeg kan forestille mig det skal gøres.... ved det ikke med sikkerhed.



    Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem :D

  • Quote

    Originally posted by Freakshow
    Warrior er en hardcore class, som er rygradden på et raid, og som altid er needed i instances. :hb: Tag warrior, du vil ikke fortryde det!


    Siden World of Warcrafts start er warriors kun bleved buffed få gange, det sidste halve år har den stået på nerf, nerf og atter nerf. Men, ok, hvis man kan lide nerf er det vel fint :)

  • Quote

    Originally posted by Freakshow
    Warrior er en hardcore class, som er rygradden på et raid, og som altid er needed i instances. :hb: Tag warrior, du vil ikke fortryde det!


    Det vil jeg så ikke give dig ret i...


    Jo, selvfølgelig er de en eftertragtet class, men jeg synes at opleve at der bliver brugt flere og flere feral druids som tanks.. De har ligeså meget liv, og kan holde agro ligeså godt, efter min mening..


    Men jeg vil da til hver en tid foretrække en warrior :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Det skal der også nok blive lavet om på, efter at så mange, (forståeligt nok imo), er begyndt at brokke sig over at hybrydclasses, Druid i særdeleshed, er blevet liså gode, eller bedre, end de rene classes, til specialopgaver. -> Tank & Healing.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().

  • Warriors er Druids langt overlegne når det kommer til tanking. Men afstanden mellem dem bliver markant mindre, jo større skade en boss giver. Overfor warriors er druids overlegne til Spike Damage, dvs. to meget store crushing blows efter hinanden, pga. den enormt store Physical Dmg. reduction Gennem armor, og den enorme HP.


    Men udover det er warriors overlegne. I forhold til tanking anyways. I pvp er jeg en sitting duck.

  • Spiller ikke wow mere da det tog alt for meget af min tid, men INTET slår warriors som tanks, droods gå hjem og sov, jeg er ligeglad med hvor meget de er blevet overpowered, og hvor meget en warrior snart er blevet nerfed, men hvis man ved hvordan man skal tage sine talents, så vil warriors altid være bedst, og det kan ikke diskutteres :P


    Uden warriors som tanks = Raids ville være noget værre rod :pokey:


    Peace out :razz:'


    Ps: Paladins er for folk som ikke tør dø, og måske har fået for mange bank i skolen og ville ønske de bare kunne få et kraftskjold omkring dem så ingen kunne gøre dem noget, basta :finger: (No offense til jer som er på den mørke side herinde)


    :rules:

  • konstruktiv kritik prectar.. eller ikke.


    Hvorfor er warriors bedre til tank end druids?


    Druids har mere hp i bearform
    Druids har mere armor( dog hvis de har x antal defense rating.. mener det er for over 10k armor skal man have 10 defense rating pr. 1000 armor eller lign.)
    Druid har mere hp.
    Samtidigt booster en druid dps'en med crit aura 5%, hver gang en i druids party critter(melee) healer han 8%? af hans liv(1gang pr. 6 sec.).
    Mangle giver bleed effect 25% mere skade.


    Giv mig en grund til at en warrior er bedre til tank, udover shieldwall, last stand.


    Og sunder armor er ikke et argument da det kan bruges af en dps warrior i berserker stance også.


    nu har jeg været paladin siden beta...... jeg fik ikke tæsk i skolen og er ikke bange for at dø, har valgt en class som jeg mener har gode overlevelse muligheder..


    hvad med folk der har valgt warlocks? som kan dotte enhver class og pewpew ham inden for 10sec.(self enchat class er meget generaliseret og ikke set på gear forskel men sådan er det næsten:))


  • 1: Jeg har ikke spillet længe, så ved ikke hvor meget hver class har ændret sig
    2: Hvis droods er blevet bedre, så gider jeg da aldrig starte igen, for så er det sjove ligesom fjernet som warrior :P
    3: sunder armor har aldrig været mit argument, men det har næsten full def spec været
    4: Plate priests og jeg har aldrig og bliver aldrig gode venner, slet ikke efter de skal forpeste horde, nu er der jo ingen forskel på alliance og horde , og nej racial treats gør ikke en forskel
    5: warlocks, dem holder jeg mig bare fra :)
    6: hvis jeg tager fejl, så bøjer jeg mig, men warriors har da altid været regnet som tanks ville jeg mene, så hvis droods skal overtage warriors rolle som tanks, så siger jeg farvel og tager min fes på og tager til liechtenstein og så skal blizzard ikke komme i nærheden af mig :T


    peace :crazyeyes: :rules: