Topløse piger og trafiksikkerhed

  • Quote

    Originally posted by Beck
    Oh my god! Haha. Hvem har dog fået den latterlige idé? Kan godt være nogle folk sætter farten ned for at kigge, men det er hverken skiltet eller vejen de har øjnene på. Hvad tænker de dog på? Langt ude efter min mening, og en smule pinligt, at det sker i Danmark.
    Og stakkels tøser. Nogen har vel bildt dem ind, at de gør gavn? Tjaeh, personligt ville jeg da aldrig gå med til sådan noget, ikke engang, hvis det hjalp.


    Stakkels tøser? xD, de er sikkert nøgen modeller og får en god sjat penge.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Stakkels tøser? xD, de er sikkert nøgen modeller og får en god sjat penge.


    Jeg kan da heller ikke se hvorfor man skulle have ondt af dem. De har jo selv valgt det, og de gør det nok ikke for deres blå øjnes skyld.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by SeePee


    You fail to see the point my friend.... Det er jo bare en kampagne, som der skrives. Det er jo sådan en send-den-videre-til-din-nabo ting og så får Rådet for større Færseldssikkerhed sendt deres budskab videre ;)


    Aha! :D Ups. Så er det jo godt, at der er nogle, der kan forklare mig, hvordan det hele hænger sammen. Syntes også det var ret så mærkeligt.


    Men men men, nu kan jeg så godt se det sjove i det. En lidt anderledes kampagne, men hey, sex sælger, siger man jo.

  • Nu står der ikke topløse damer på gaderne, og nu var det svenskerne der kritiserede filmen grill ;)


    Det var en film der blevet lavet af rådet for større færdselssikkerhed.


    Hvis de ikke står på gaderne og distraherer dem der kører bil, kan jeg ikke se noget problem med det. Og slet ikke sålænge der er en påvist positiv effekt af kampagnen!


    Men jeg tror nu ikke Hanne Vibeke Holst er helt enig :roller: