S: Connektors SIG

• er intra i det Logitech wheel, dog mangler jeg svar på garanti/kvit og om emballage følger med

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by Weidemann

1.300,- på hvad?! :S

hvis du ser tilbage, så bød han på PSU før, så med lidt gætteri, og læsning, går jeg ud fra han stadig byder på det, da han jo snakker til Sælger, ikke dig ;)

Originally posted by Angelus
    hvis du ser tilbage, så bød han på PSU før, så med lidt gætteri, og læsning, går jeg ud fra han stadig byder på det, da han jo snakker til Sælger, ikke dig ;)

Du af alle, må da vide hvad man bruger Quote-funktionen til.

Og hvordan man bruger den rigtigt, forresten.. Nåh nej. :)

Originally posted by Weidemann

Du af alle, må da vide hvad man bruger Quote-funktionen til.

Og hvordan man bruger den rigtigt, forresten.. Nåh nej. :)

NU er det ikk mig det handler om her, men dig igen, der kommer ind i en tråd og blabber løs og det igen nu!
    Lås tråden, og du ville finde ud af hvad han bød på, så kunne dine 2 og mine 2 indlæg være borte, men nej... og huske, jeg Quoter lige så meget jeg vil, skal du ikke komme og prædke om!

Originally posted by Angelus

NU er det ikk mig det handler om her, men dig igen, der kommer ind i en tråd og blabber løs og det igen nu!
    Lås tråden, og du ville finde ud af hvad han bød på, så kunne dine 2 og mine 2 indlæg være borte, men nej... og huske, jeg Quoter lige så meget jeg vil, skal du ikke komme og prædke om!

Hvis du også bruger globollerne ordentligt vil du lægge mærke til at ivan har ændret sit svar ;)

Ellers findes der et program til blinde der hedder Jaws som kan læse højt :)

Shareware, men måske brugbart

• Back to topic please.

Hvad er "støjen" fra PSU ? - antal DB ?
    på den 8 og 13 cm blæser ?

hvilket kabinet har dette været monteret i og er det også til salg ?

har aldrig leget med vand men kan disse Zalman V1 køle
    en E6600 godt nok ?

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

• cennektors hvor er du.. Husk at svare på mit spørgsmål længere oppe :9xo

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Hvis folk gider læse den øverste post her på side 3, kan I se at han er taget hjem og nok først kan svare på spørgsmål i næste weekend ! ;)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• ingen gfx kort knægt...har du solgt dem allerede ?..ærgeligt.

lyder som noget seriøst bio værk du vil have gang i.....held og lykke med det ihvertfald...men det betyder vel vi ikke ser dig købe det nyeste hver 3. md. i lang tid....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet en gang, sidst af Fragman ().

• jeg ved ikke hvor meget den støjer i DB men jeg ka ikke høre den så det må være lavt.

den har været monteret i det kabinet som også er i SIG
    den hvor mach 2 og kabi passer sammen.

Jeg ved det ikke angående det med Zalman da jeg ikke har prøvet da jeg kun brugte dem til GFXer

Originally posted by Fragman
    ingen gfx kort knægt...har du solgt dem allerede ?..ærgeligt.

lyder som noget seriøst bio værk du vil have gang i.....held og lykke med det ihvertfald...men det betyder vel vi ikke ser dig købe det nyeste hver 3. md. i lang tid....

ja jeg leverede begge 8800GTXer tilbage til butikken også ventede jeg i ca 3-4mdr på R600 som jo ikke er kommet i nu.

ja det bliver det sygeste af det sygest hehe og nej nu går der nok længe inden der kommer en hardware opgradering igen men jeg har dog stadig min lille PC så jeg ka stadig være lidt med :))