Abu Laban er død

• Det er ikke fordi at jeg ikke respekterer "folk" generelt.
    Men Abu Laban optrådte, i mine øjne, ikke særlig respektfuldt.

Nu er han så død en naturlig død, og det i sig selv gør ham ikke mere respektabel.

Var han derimod blevet dræbt af danske nationalister ville sagen være en anden.

Så ville jeg finde det ganske upassende at glæde sig over hans død.

• Helt enig. Jeg har ikke respekt for folk, der fordrejer virkeligheden - om så de er døde eller i live. Og slet ikke når de selvsamme løgne, går så voldsomt ud over vores land, som de jo gjorde.
    Så jeg kan kun glæde mig over, at han ikke mere har mulighed for, at ødelægge vores land !

• Hvis han ikke døde af den naturlige årsag, så ville han sikkert blive dræbt af en eller anden mand som er syg i hovedet

• Bentzin, nu mener jeg for de få i danmark som egentlig var enige med ham, dvs. muslimsk trossamfund.. Nu findes der heldigvis ikke kun 1 trossamfund i Islam, men mange. Og der er tumper i enhvert religion. HVad der står i bibelen, er lige så slemt som noget af det der står i koranen. Der er bare nogle tumper som vælger at læse det på en bestemt måde. Og det vil der være i enhver religion.

Jeg mener personligt ikke, at det var direkte pga. at danmark havde lavet karikaturtegninger af Mohammed. Det bliver der også gjort i mellemøsten, men det blev bare brugt til egen politisk vinding i de forskellige lande. Der er da ikke nogen i Syrien der får lov til at brænde en dansk ambasadde af, uden at der er blevet stemplet ok ovenfra. Hvorfor skulle de så gøre det?

Jo, de meget ekstremistiske muslimske grupper, vinder terræn i disse år. Og derfor bliver regeringerne som ikke er nært så ektreme i deres religion som dem, pressede. Det var netop det der skete i Ægypten der er delvis diktatur. De ekstremistiske på højrefløjen, var gået emormt meget frem, netop på nationalfølelse, religion, og en knyttet hånd imod vesten. Da deres regering så bliver fortalt, ad den nu afdøde Hr. Laban, at danmark har lavet nogle tegninger, og at han selv er oprørt over det. Så bruger de det i et mediespil (spin), til at profilere sig som "religionens vogtere", og dermed kapre nogle af de tabte stemmer og mandater hjem igen.

Hvorfor folk så gik så meget amok, det tror jeg ærligt talt ikke skyldes tegningerne i så stor udstrekning. Det kan nærmere skyldes at vi i vesten ikke har behandlet folk i mellemøsten særligt pænt i de sidste par hundrede år. Lag på lag, af små fornærmelser osv., Når befolkningen i et diktatur som Syrien, pludselig får lov til at demonstrere imod danmark, bliver danmark gjort til syndebuk for alt det. Og den lille bankbog som er blevet ført over hvad vesten har gjort gennem de sidste mange år, får således en chance for at blive tømt. Alt det bliver tømt på en eneste gang.

Abu Laban er død. Han har været med i forskellige foreninger, sammen med f.eks. Akhari, og mange af de foreninger har ikke ret mange medlemmer. For de få medlemmer der er, har han vel gjort et stort stykke arbejde, og fred være med hans holdning, jeg er bare ikke enig med ham.

Manden er død, jeg ser ikke nogen grund til at stampe mulden om hans kiste.

• Hmm han ligger ikke i muld han var for "fiN" til at blive begravet i dk han ligger i noget støvet sand i hans hjemland hvilket er fint så skal vi ikke bruge flere penge på ham....må gud være med ham:D

• Tanketorsk
    Gad vide hvor mange der nu står og pisser på en gravsten i Brøndby :roller:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().

• DR2 har en udsendelse omkring Akkari lige nu. (Edit; Nu er programmet slut)

Og jeg der havde glemt alle hans guldkorn :))

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().