Tweak's mobiler

  • Har en Nokia 6233 som jeg fik for omkring 2mdr siden, er superglad for den. Havde tidligere en SE K700i, magen til l*** skal man lede længe efter, det var lige et stykke tid før jeg skal prøve SE igen.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg har ligesom tunfisk, ayu og Deh en Nokia 6233.


    Skiftede min gamle Nokia 2600 ud med den for 1 måneds tid siden (julegave).


    Synes det er en rigtig god mobil - mange funktioner og til at finde ud af. Jeg hader de der mobiler man skal klappe sammen og trække ud :crazyeyes:


    http://www.nokia.dk/phones/6233/demo.php

  • Quote

    Originally posted by Grus


    Jeg overvejer stærkt at skifte min K750i ud med 6233 da jeg er grundig træt af at skulle skifte joystick hele tiden.. Er den god?


    det kan du i hvertfald tro at den er, og så er der 2 mpx kamera i den er også ok til mig
    men pas på skærmen min er helt ridset :boxed:men den er kanon fed kan kun give den thumb up :9xo


    og så spiller den helt ekstremt god musik
    vil virkelig råde dig til at købe den!



    ps. husk at købe større kort da jeg er irriteret over standard 32 mb der sidder i

  • Min SE W800 har gjort det godt i knapt 1½ års tid efterhånden.


    + Den er nem at navigere
    + Der medfølger 512 MB hukommelse
    + Godt kamera
    + God Walkmanfunktion med fin lydkvalitet


    Men den har 2 downsiders der ofte generer mig:


    - Elendig styrepind
    - Følsom kamerastarter


  • Så er du blevet snydt, der sad et standard 64MB i mit, men det er så blevet til en 1GB istedet.


    Men jeg vil også klart anbefale den, den er måske lidt stor i forhold til så mange andre telefoner på markedet idag, men jeg syntes den ligger perfekt i hånden.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Samsung E730. Er rigtig glad for designet af knapperne, men utilfreds med batterilevetiden. I fremtiden vil jeg også kikke på Samsung.
    Har haft utallige Nokia men har aldrig været helt tilfreds med dem.(konen sværger til Nokia)

  • jeg har en nokia 6233 men tror den ska opdateres da den nogen gange går lidt i sort så man ik kan høre noget og så kommer der den tone som når der er optaget til et nummer. den har os genstartet gang i den her uge ellers skulle jeg bare skifte den ud med en samsung mobil som min kærste har ;)

  • Har næsten lige fået mig en nokia E50 - den er jeg rigtigt glad for. Den udstråler kvalitet og har alle de funktioner jeg har brug for (mail, VPN, kalender med outlook sync. rimeligt web (omend lidt sløvt)).


    /ask

  • Nokia 3230! diskofonen! moddet med sølvpapir så har ALTID fuld forbindelse..
    kan ALT hvad en telefon skal kunne, og ikke en papfis mere. til gengæld virker den uden nogen former for problemer..

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Quote

    Originally posted by |Henrik|
    Ejer en K800I, rigtig lækker mobil men med en meget dårlig batteri levetid. Jeg har selv opdateret softwaren på den, men gav ikke det store i batteri levetiden, som nogle mente det ville gøre.


    Hvor lang tid holder den da? Har selv en, og er da ganske tilfreds med batteriet.

  • Jeg har en gammel Nokia 3510i som har tjent mig i tykt og tyndt i 5-6 år. Jeg er ikke typen der skifter så tit :$
    Men den trænger efterhånden til en udskiftning, så indenfor 2-3 år bliver den nok ombyttet til en nyere model.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har en SE w800. Den er så også lige røget til reperation, så derfor har jeg i øjeblikket en Nokia 6230i som lånetelefon. Det eneste gode ved den er de gamle sms'er fra den tidligere ejer der er der på :D Pænt griner at sidde og læse rimelig kinky beskeder fra en tøs der hedder Laila :razz: