Så ramte den gaden!

  • Hvem er blevet 70 på Horde siden på kazzak??


    Det er syret nok..


    Gider ikke selv powerlvl'e så meget, er blevet helt glad for at lvl'e igen med quests, nye instances osv..: :D missed it :P

  • lol. Jeg er lige kommet hjem fra Østrig, og finder ud af min computer er gået i lort mens jeg har været væk. Så når jeg endelig anskaffer BC, så skal min PC på værksted først ;( Dårlig timing.

  • Der er to måder at få den på. Enten via pvp (Halaa), eller ved at grinde reputation, jeg fik den via reputation da der ikke er så meget pvp endu, folk har tralvt med at grinde exp.


    Både horde og ally kan få den.


    Jeg har alle de andre alm. mounts så tænkte det var på tide med noget lidt anderledes.

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    En på min server, Kungen lederen af Nihilum guildet dingede 70 4 dage efter release. han var på 24 timer i døgnet. Jeg er selv snart 64


    Nihilium har også nok 70'ere til at raide end game (:

  • Det har taget fuldstændig overhånd IMO.


    Hvad der ik er blevet pjækket fra skole / taget fri fra arbejde og lignende grundet det.... er sku skræmmende.


    Mange fra egen guild tog både 1 og 2 uger fri fra arbejde samt nogle valgt at pjække grundet det...


    Bevares... TBC ER genialt, ingen tvivl om det, men at sætte et spil før alt andet som er betydeligt vigtigere... hmm ja okay... vel et spørgsmål om valg og konsekvenser....


    Konsekvenser folk først ser når det for sent...


    :boxing:

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • Forte's gamle members som startede et nyt guildt er kommet i gang med karazhan.. de har taget 3-4 bosser so far.. ved ikke med andre guilds.:)

  • Quote

    Originally posted by argargar
    ja jeg skulle også have været i esbjerg men kunne desværre ikke:P sobba synger godt:P han sang tit på forte vt:D


    Duuuude! Du skulle have været der.. Så havde jeg givet en Lille Jack.. Han blev pænt venlig i de små timer :)


    De har en skøjtebane inde på torvet! LOL, vi smed Danzka ud på den :))